اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

۱۳۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

محققان ایرانی اشیا را نامرئی کردند! + فیلم

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ



محققان ایرانی در زمینه فناوری فوق پیشرفته نامرئی سازی به موفقیت هایی دست یافتند به این صورت که توانسته اند با انحراف زاویه نور تمامی اشیا را بدون چشم مصلح نامرئی کنند.

جهت دانلود فیلم کلیک کنید


دانلود


منبع : شبکه خبر

  • سید حبیب رضایی



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض مردم در نشست اصلاح‌طلبان قرچک به حضور فتنه‌گران در این نشست بود و کسی قصد مزاحمت در سخنرانی موسوی لاری را نداشت.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره نا آرامی در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک گفت: تجمع اعتراضی صورت گرفته از سوی مردم و خانواده‌های شهدا ارتباطی با سخنرانی آقای موسوی لاری نداشت بلکه مردم نسبت به حضور دو نفر از عناصر فتنه در آن نشست اعتراض داشتند که من هم در میان معترضین بودم.

وی افزود: مردم تنها با تجمع خود در آنجا و بدون هیچگونه درگیری اعتراض خود را به حضور این فتنه‌گران در نشست اعلام داشتند و اطرافیان آقای موسوی لاری سعی داشتند تا این اعتراض آرام را با گاز اشک‌آور و ... به یک درگیری تبدیل کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قبیل افراد به دنبال این هستند تا با ایجاد اینگونه نا آرامی‌ها زمینه فتنه دیگری را در کشور فراهم کنند و به ندا آقا سلطان دیگری نیازمند هستند والا مردم حزب‌اللهی منطقه با حفظ شئونات و به صورت آرام تنها اعتراضشان را نسبت به حضور فتنه‌گران اعلام داشتند و این اصلاح‌طلبان بودند که سعی داشتند تا این اعتراض آرام را به درگیری تبدیل کنند.

نقوی خاطرنشان کرد: این همایش که قرار بود با حضور اصلاح‌طلبان ورامین، قرچک و پیشوا برگزار شود تعداد حاضران آن به 50 نفر هم نمی‌رسید و از سوی دیگر من نمی‌دانم با وجود این همه مسجد و حسینیه چرا باید اینگونه نشست‌ها در هر محلی مثل چلوکبابی برگزار شود.

به گزارش خبرگزای فارس سایت‌های اصلاح‌طلب خبرهایی از نشست اصلاح‌طلبان در قرچک منتشر کردند و با انتشار تصاویری از اعتراض مردم که نماینده مردم ورامین نیز در میان آنها حضور دارد، عنوان کردند که تعدادی از مردم با تحریک نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی سعی داشتند تا برای سخنرانی موسوی لاری در این نشست مزاحمتی ایجاد کنند.


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی

وزیر کشور پاسخگوی مجوز نشست‌های سیاسی با حضور فتنه‌گران باشد

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این‌که وزیر کشور باید درباره صدور مجوز برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور فتنه‌گران پاسخگو باشد، گفت: مسئولان خاطی بدانند در صورت تکرار دعوت از فتنه‌گران به قرچک مردم پاسخ شما را خواهند داد.

سید حسین نقوی حسینی در حاشیه تجمع مردمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» که در اعتراض به حضور فتنه‌گران در شهرستان قرچک صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فتنه را خط قرمز دانستند ما نیز به تبع معظم‌له فتنه را خط قرمز می‌دانیم.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی را نشانه رشد انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه احزاب قانونی می‌توانند نشست برگزار کنند اما اجازه ندارند در این نشست‌ها از خطوط قرمز عدول کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به محل برگزاری نشست‌های جریان‌های اصلاح‌طلب افزود: ای کاش این نشست‌ها در مساجد و حسینه‌ها برگزار می‌شد و برگزاری آن‌ها در چلوکبابی‌ها زیبنده نیست.

وی نتیجه گرفتن به واسطه شیرین کردن دهان‌ها را خلاف عقاید مردم ایران دانست و عنوان کرد: مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگ‌سراها محل‌های شایسته‌ای برای برگزاری این نشست‌ها است ولی سلیقه این جریان‌های سیاسی این است که نشست‌های خود را در چلوکبابی‌ها برگزار کنند.

نقوی حسینی با اشاره به تجمع مرمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» عنوان کرد: آنچه مردم شهید پرور شهرستان قرچک را در این تجمع جمع کرده است «مرگ بر فتنه‌گر» است.

وی در معرفی فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران همان افرادی هستند که در فتنه 88 سبب رنجش ملت غیور ایران اسلامی شدند، همان‌ افرادی که رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که بنا به اشاره ما در ایران حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این‌که وزیر کشور باید نسبت به صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود پاسخگو باشد، خاطر نشان کرد: قطعاً بنده از وزیر کشور در این ارتباط سئوال خواهم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: به مسئولان شهرستان قرچک اخطار می‌دهم در صورت تکرار دعوت از فتنه گران برای حضور در شهرستان و صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود، مردم پاسخ شما را می‌دهند.


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی



در دو عملیات موفقیت‌آمیز جوانان فلسطینی در قلب تل‌آویو و شمال الخلیل 4 صهیونیست از جمله یک خاخام هتاک به ساحت پیامبر (ص) کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

در دو عملیات جداگانه پنجشنبه (دیروز/پنجاهمین روز انتفاضه) جوانان فلسطینی در تل‌آویو و «گوش عتصیون»  شمال الخلیل 4 صهیونست کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات اول یک جوان فلسطینی مسلح از داخل خودروی خود به سمت شهرک‌نشینان در گوش عتصیون اقدام به تیراندازی کرد و همراهش با ادامه رانندگی تعدادی از آنها را با خودرو زیر گرفت که دو صهیونیست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

بنا بر گزارش مذکور، یکی از دو جوان به نام «شادی ابوعرفه» در تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسید و یک نفر دیگر به نام « محمد عبد الباسط الحروب » دستگیر شد.

عملیات دوم در تل آویو

اما عملیات دوم دیروز در داخل یک کنیسه در یک مجتمع تجاری تل‌آویو با استفاده از سلاح سرد انجام شد.

« رائد المسالمه» یکی از دو عامل استشهادی پس از زخمی شدن بازداشت شد و عامل دوم همچنان تحت تعقیب است.

در این عملیات نیز دو صهیونیست کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

برخی رسانه‌ها گزارش دادند یکی از چهار اسرائیلی کشته شده دارای تابعیت آمریکایی بوده است.

از جمله کشته شدگان صهیونیست عملیات مذکور، خاخام مشهور «اهارون لسبید» است که به ساحت پیامبر (ص) توهین کرده بود و به تخریب مسجدالاقصی فرامی‌خواند.

بدین ترتیب تعداد کل کشته شدگان صهیونیست از آغاز انتفاضه به 18 تن رسید اما رژیم صهیونیستی هنوز این آمار را تایید نکرده است.

تعداد شهدای فلسطینی نیز تا کنون به 91 نفر رسیده است.


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی



یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: صلح امام حسن (ع) با معاویه قابل قیاس با مذاکرات هسته‌ای نیست و این قیاس نسنجیده توهینی بزرگ است.

نقل قول‌هایی برای شهادت امام حسن مجتبی (ع) وجود دارد که یکی از این نقل قول‌ها مربوط به شهادت این امام در هفتم صفر و دیگری مربوط به 28 صفر است. آنچه در روایات آمده است این امام معصوم در سن 47 سالگی بر اثر خوردن زهر و مسمومیت ناشی از آن به شهادت رسیده و در قبرستان بقیع مدفون شده‌اند.

زندگی امام حسن مجتبی (ع) با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده است که از جمله رخدادهایی که در زندگی این امام معصوم در تاریخ بیش از پیش مطرح است، صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه به شمار می‌رود که در این راستا با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و دلایل صلح امام حسن (ع) و تطبیق آن با مسائل روز به گفت‌و‌گو پرداختیم.

فارس: بخشندگی و کرامت در وجود همه ائمه اطهار (ع) وجود داشته است ولی جای تامل دارد که چرا به امام حسن (ع)  لقب «کریم اهل‌بیت» داده شده است؟

پناهیان: یکی از دلایل ملقب شدن امام حسن مجتبی (ع) به «کریم اهل بیت» این بود که ایشان سنت سفره‌داری و پذیرایی کریمانه زائران خاندان اهل‌بیت (ع) را بنیان‌گذاری کردند.

امیرالمومنین (ع) باغ‌هایی را در اطراف مدینه ایجاد کرده بودند که در آن زمان میوه‌های آن به ثمر رسیده بود و امام حسن (ع) به صورت کریمانه به مدیریت این باغات و محصولات آن می‌پرداخت و با وجود اینکه امام (ع) پس از صلح،‌ توسط معاویه دچار محدودیت و غربت خاصی شده بودند،‌ رفتار اخلاقی میان مردم داشتند و همه این عوامل موجب شد که جلوه کریمانه آن حضرت بیش از دیگر امامان به چشم بیاید.

  • سید حبیب رضایی



فرمانده کل سپاه از تشکیل 500 گردان امام حسین(ع) و 1500 گردان بیت المقدس بسیج در سراسر کشور خبر داد.

رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج با حضور 120 گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاریست.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

سردار جعفری گفت: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند.

وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند.

  • سید حبیب رضایی



محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق شدند، نانو پوشش‌های ضد آب و لک، گرد و خاک، روغن و آنتی باکتریال فتوکاتالیست تولید کنند.

محققان دانشگاه صنعتی شریف، پوشش‌های ضد آب (آبگریز) و خودتمیزشونده تولید کردند.

پوشش‌های ضدآب در سطوح مختلف کاشی‌ها، آجرنماها، پارچه‌ها، شیشه‌ها، بتن و سنگ‌های مصنوعی و طبیعی به کار می‌رود.

این پوشش به صورت محلول حاوی ذرات نانو متری ارائه و پس از حذف حلال، ذرات نانومتری روی سطح به طور یکنواخت توزیع می‌شوند. سطح حاصل به شدت آب گریز بوده و از تر شدن یا نفوذ آب در سطح ممانعت شده بنابراین سطح تمیز باقی مانده و آلودگی‌ها همراه با جریان آب حذف می‌شوند.

این نانو پوشش نسبت به نمونه مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه‌تر است، قیمت این نانوپوشش تقریبا دو نیم برابر کمتر از نمونه مشابه خارجی است.

با استفاده از نانوپوشش ضدآب پارچه نیز می‌توان پارچه را حداقل 10 بار شست‌وشو کرد و در معرض باران هم خیس نمی‌شود. 

با اعمال این پوشش نانو روی نسوج و الیاف، پارچه نانو ذرات موجود در داخل محلول با ایجاد پیوند در بین بافت پارچه باقی می‌مانند و حلال موجود در محلول بخار می‌شود. در هنگام برخورد آب و مایعات آبی در اثر وجود این نانو ذرات روی الیاف پارچه یا فرش قطرات سر می‌خورند و روی سطح پارچه حرکت می‌کنند.

این نانو ساختار قابل استفاده روی سطح پارچه، البسه و دیگر منسوجات، مبلمان و صندلی‌های اتومبیل، کیف، کاپشن و چتر است.

نانو پوشش ضدآب شیشه هم روی سطوح شیشه‌ای اعمال می‌شود که  با عبور قطرات آب از روی سطح، آلودگی‌های قبلی شسته می‌شوند.

این پوشش روی سطح شیشه اتومبیل‌ها، پنجره‌های ساختمانی، پوشش ضد آب بتن، آجر و سنگ قابل اجرا است.

همچنین پوشش‌های خود تمیز شونده نانو با جذب اشعه فرابنفش خورشید علاوه بر ایجاد خاصیت آنتی یو وی و محافظت از سطح، سبب شکستن پیوندهای ایجاد شده بین آلودگی‌ها و سطح شده و ذرات آلودگی از سطح جدا می‌شوند به این ترتیب سطوح از ذرات دوده و چربی و گردو غبار پاک می‌شود.


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی




دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 8 آبان 1394 محمودآباد

جهت دانلود فایل صوتی با دو کیفیت روی لینکهای زیر کلیک کنید


سخنرانی استاد رائفی پور-محمودآباد-8آبان 1394- 50.3 MB


سخنرانی استاد رائفی پور-محمودآباد-8آبان 1394-15.1 MB



حق زحمت حقیر صلــــــوات جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج)


منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی




سخنرانی استاد رائفی پور تنکابن 8 آبان 1394

جهت دانلود فایل صوتی با دو کیفیت روی لینکهای زیر کلیک کنید


سخنرانی استاد رائفی پور-تنکابن-8 آبان 1394-46.4 MB


سخنرانی استاد رائفی پور-تنکابن-8 آبان 1394-13.9 MB 



حق زحمت حقیر صلــــــوات جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج)


منبع : masaf.ir


  • سید حبیب رضایی



تازه ترین خبرها از بازداشت فرزند عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد در دولت اصلاحات حاکی از این است که وی در حال فرار از کشور بازداشت شده است.

روز گذشته یکی از خبرگزاری ها خبری را به صورت اختصاصی منتشر کرد مبنی بر اینکه با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی ، محمد محسن مهاجرانی فرزند عطاءالله مهاجرانی وزیر لندن نشین فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات بازداشت شد.

 

منابع آگاه علت بازداشت فرزند مهاجرانی را بخاطر نقش وی در پرونده موسوم به دکل گمشده نفتی 87 میلیون دلاری عنوان کردند اما جدیدترین خبرها حاکی است که محمد محسن مهاجرانی پس از محرز شدن نقش وی در پرونده فساد دکل گمشده نفتی در حین فرار از کشور توسط ماموران دستگیر شده است.

 

برای اولین بار اواخر سال گذشته خبر دکل گمشده نفتی متعلق به شرکت تاسیسات دریایی منتشر شد.

 

کمیسیون انرژی مجلس هم طرح تحقیق و تفحص از این شرکت را کلید زد و برای دو تن از مدیران عامل سابق این شرکت پرونده قضایی تشکیل شد.

 

  • سید حبیب رضایی

نفوذ آمریکا در کشور برای استحاله جمهوری اسلامی ایران است

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ



معاون گفتمان‌سازی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، نفوذ آمریکا در کشور را استحاله جمهوری اسلامی ایران دانست و بر ضرورت هوشیاری مردم در این مسیر تاکید کرد.

حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی در بزم اندیشه موسسه جوانان آستان قدس رضوی که پیرامون بحث جوان مومن انقلابی و باورهای مورد تهاجم دشمن بود، اظهار داشت: سه ماه است که مقام معظم رهبری از نفوذ آمریکا سخن می‌گویند و علت تاکید خود را  وجود یک جنگ حساب شده برای استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده‌اند.

وی فزود: بنا بر رهنمودهای مقام ولایت فقیه، دشمن تاکنون به دنبال براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده اما حال که در این راه موفق نشده، سعی در تغییر محتوای نظام دارد.

معاون گفتمان‌سازی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در ارتباط با پیامدهای تغییر محتوای نظام بیان کرد: با تغییر محتوای نظام کشور، شعار بر ضد استکبار و اهداف ضد آن نیز از بین می‌رود و تنها لفظی از جمهوری اسلامی ایران می‌ماند و این به معنای استحاله نظام است.

  • سید حبیب رضایی

عواقب قضا شدن نماز صبح

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ



از امام صادق(ع) پرسیدند که چرا کسانی که در آخر زمان زندگی می کنند رزق و روزیشان تنگ است؟ فرمودند : به این دلیل که غالبا نمازهایشان قضا است.

مردی به خدمت امام صادق(ع) آمد و عرضه داشت : من مرتکب گناهی شده ام.

امام صادق(ع) فرمود :خدا می بخشد.
آن شخص عرضه داشت :گناهی که مرتکب شده ام خیلی بزرگ است.
امام فرمود: اگر به اندازه ی کوه باشد خدا می بخشد.
آن شخص عرضه داشت: گناهی که مرتکب شده ام خیلی بزرگتر است.
امام فرمود : مگر چه گناهی مرتکب شده ای؟
وآن شخص به شرح ماجرا پرداخت.
پس از اتمام سخن امام صادق(ع) رو به آن مرد کرد و فرمود: خدا می بخشد ، من ترسیدم که نماز صبح را قضا کرده باشی.

از امام صادق(ع) پرسیدند که چرا کسانی که در آخر زمان زندگی می کنند رزق و روزیشان تنگ است؟
فرمودند : به این دلیل که غالبا نمازهایشان قضا است.

همچنین مرحوم آیت الله حاج شیخ حسنعلی اصفهانی (معروف به نخودکی) در وصیت خود به فرزندش می گوید:
اگر آدمی چهل روز به ریاضت و عبادت بپردازد ولی یک بار نماز صبح از او فوت شود، نتیجه آن چهل روز عبادت بی ارزش (نابود) خواهد شد.
فرزندم تو را سفارش می کنم که نمازت را اول وقت بخوان و از نماز شب تا آن جا که می توانی غفلت نکن.»


منبع : خبرگزاری تسنیم

  • سید حبیب رضایی

توصیه هفته‌نامه «خط حزب‌الله» به تماشای «شاهزاده روم»

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ



هفته‌نامه خبری-تحلیلی «خط حزب‎الله» که تحت‌نظر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) فعالیت می‌کند، در شماره جدید خود، تماشای انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سینماها را به خانواده‌ها پیشنهاد داد.

هفته‌نامه خبری-تحلیلی «خط حزب‎الله» که تحت نظر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) فعالیت می‌کند، در شماره جدید خود، تماشای انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سینماها را به خانواده‌ها پیشنهاد داد.

متن گزارش هفته‌نامه «خط حزب‌الله» از اکران «شاهزاده روم» که در قسمت «پیشنهاد دیدنی» شماره هشتم آن منتشر شده است را در ادامه می‌خوانید.

«شماره هشتم این  پویانمایی «شاهزاده روم» محصول سال 1393 است که با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و لبنان توسط متخصصان و کارشناسان بومی ایرانی تولید گردیده است و از 13 آبان در سینماهای کشور به اکران عمومی در آمده است. «شاهزاده روم» با مخاطب قرار دادن کودکان و نوجوانان، بخشی از زندگی بانو ملیکا (حضرت نرجس خاتون(س)) نوه قیصر روم و شرح چگونگی وصال ایشان با امام حسن عسگری(ع) را روایت می‌کند.

این پویانمایی علاوه بر محتوای غنی و ارزشمند، از حیث گرافیک و جلوه‌های بصری نیز از کیفیت بالایی برخوردار است که این نکته «شاهزاده روم» را به عنوان رقیبی قدرتمند در مقابل پویانمایی‌های غربی خوش رنگ و لعاب اما بی محتوا مطرح می‌کند. اگر به دنبال یک محصول فرهنگی سالم و جذاب برای فرزندان خود هستید، لذت تماشای خانوادگی شاهزاده روم را در سینماها از دست ندهید.»

مقام معظم رهبری پس از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را مشاهده کرده اند.


منبع : خبرگزاری تسنیم

  • سید حبیب رضایی



شهربانو منصوریان گفت، خواستم با اهدای نشانم به مقام معظم رهبری، به آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای بیگانه بفهمانم که ما جوانان ایران اسلامی همواره دلبسته به نظام، انقلاب و رهبر عزیزمان هستیم.

شهربانو منصوریان عضو تیم ملی ووشو در بخش ساندای بانوان روز گذشته در سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان در شهر جاکارتای اندونزی موفق به کسب مدال طلا شد و مدال طلای با ارزشش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

دارنده سه مدال طلای جهانی درباره این اقدام ارزشمند به سایت تابش کوثر گفت: حقیقتا امسال مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان سرسختی داشتم که برای موفقیت در این مسابقات دو سال تمرین کردم و پنج ماه در دوری از خانواده در اردوهای تیم ملی حضور داشتم تا بتوانم به هدفم که کسب مدال طلا و اهدای ان به رهبر معظم انقلاب بود، برسم که خدا را شاکرم .

این بانوی قهرمان ایران اسلامی در ادامه افزود: با اهدای مدالم به مقام معظم رهبری می خواهم به آمریکا و اسرائیل و دیگر کشور های بیگانه بفهمانم که ما جوانان ایران اسلامی همواره دلبسته به نظام و انقلاب و رهبر عزیزمان هستیم.

بر اساس این گزارش مریم هاشمی نیز پس از کسب مدال طلای سیزدهمین دوره پیکارهای جهانی ووشو، این مدال با ارزش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد تا برای سومین بار مدال طلایش را به مقام معظم رهبری تقدیم کند.

 

گفتنی است که حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سال 1392 پس از اهدای مدال مریم هاشمی، خطاب به این بانوی قهرمان گفتند: شما با نمایش شخصیت و هویّت زن مسلمان ایرانی نشان دادید که در میادین ورزشی نیز یک زن مسلمان می‌تواند با حفظ حجاب و حدود دینی، حضوری مقتدر و عزت‌آفرین داشته باشد.

 

رهبر انقلاب  دفاع علنی این بانوی ورزشکار از جمهوری اسلامی را امتیاز دیگری برای وی برشمردند و افزودند: یکی از برنامه‌های ثابت جنگ روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، القای این ادعای نادرست است که نخبگان عرصه‌های مختلف با نظام اسلامی میانه‌ای ندارند که شما با اقدام خود، وابستگی به نظام اسلامی را از یک سکوی جهانی اعلام کردید.

ایشان  نفس حضور جوانان ورزشکار ایران اسلامی در میادین بین‌المللی را ارزشمند دانستند و افزودند: خدا را به خاطر وجود جوانانی همانند شما شکر می‌کنم.


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی

دانلود کلیپ قرار منتــــظران

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ




جهت دانلود کلیپ با دو کیفیت خوب و موبایل روی لینکهای زیر کلیک کنید


کیفیت خوب

حجم فایل: 92MB

کیفیت موبایل

حجم فایل: 7.33MB


حق زحمت حقیر صلــــــوات جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج)


منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی



عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: اینکه برخی می‌گویند به جز تیم هسته‌ای کسی حق ندارد درباره مسائل هسته‌ای صحبت کند، استبداد رای است.

سعید جلیلی شامگاه سه‌شنبه در همایش «زنده باد مرگ بر آمریکا» در دانشگاه یزد به سخنرانی پرداخت که در ادامه مشروح این سخنرانی منتشر می شود:

 سؤال زیادی که مطرح می‌شود در صحبت با دانشجویان، این است که درس‌هایی که می‌خوانیم چه فایده‌ای دارد؟ آینده این رشته چیست؟ آینده ما چگونه خواهد بود؟ دغدغه قابل‌توجهی که وقتی یک‌زمان عمده‌ای و هزینه‌ای را اختصاص می‌دهیم به تعلیم و تعلم فرجامش چه خواهد بود؟ فقط مهم هزینه مادی نیست. بهترین دوران عمر (جوانی) را به آن اختصاص می‌دهیم یک سؤال منطقی است آیا این هزینه این فایده را دارد؟ یکی از سؤال‌هایی که باید جواب داد و در مناسبت‌ها و محافل مختلف مطرح می‌شود مفهوم هزینه و فایده است. چرا هزینه و چگونه فایده؟ مخصوصاً در علم اقتصاد بیشتر پرداخته می‌شود. می‌بینید خیلی از ارزیابی‌ها بر همین مبناست. آیا می‌ارزید این هزینه برای هسته‌ای؟ یکی از سؤالاتی که بیشتر در برخی محافل عمومی و برخی مطبوعات هم می‌بینید ناظر ببه این مساله است. لذا از این سؤال وارد بحث می‌شویم؛ که هزینه و فایده را چه تعریف می‌کنید؟ چه نسبتی برایشان قائلیم؟ آیا فایده را می‌شود بدون هزینه به دست آورد؟

  • سید حبیب رضایی

از بازیگری به شرط حضور در میهمانی های شبانه تا بازگشت خندوانه + فیلم

سید حبیب رضایی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ



مخالفان دولت مثل اسرائیلی ها/ هدیه به شرط/ میهمانی های شبانه، شرط بازیگری/ بانک ژنتیک متهمان خطرناک/ شهادت یک مامور ناجا/ چشم در برابر چشم/ مصرف لوزام آرایشی بالا نیست و بازگشت خندوانه از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است.

مخالفان دولت مثل اسرائیلی ها
یونسی، دستیار رئیس جمهور گفت: برخی از مخالفان دولت با اسرائیل همنوایی می کنند. یونسی، پس از سخنان جنجال برانگیزش در ماه های گذشته مدتی سکوت کرده بود و حالا دوباره گفت: این مخالفان سعی دارند، فضایی ایجاد کنند تا شاید منافعی کسب کنند.

هدیه به شرط
تهیه کننده برنامه پایش با انتشار عکسی در فضای مجازی نوشت: بعد از خروج مهمان از استودیو، جعبه ای را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه اینها را برای ما فرستاد. میهمان، جعبه را باز کرد بعد از اینکه محتوای جعبه را دید، شوکه شد اما خودش را جمع و جور کرد و پرسید: یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!..."
این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند، میهمان آن برنامه ، سکه ها را در جیبش گذاشت و رفت!"

میهمانی های شبانه، شرط بازیگری
یکی از بازیگران سینما در مصاحبه ای برخی شنیده ها را تایید کرده است و گفت: متاسفانه شرط بسیاری از دفاتر فیلم سازی برای بازی کردن در فیلم هایشان، شرکت در میهمانی های شبانه ای است که آنها می خواهند. ساناز سماواتی گفت: برخی برای انتخاب بازیگر، حتی مزایده به راه می اندازند. قبلا هم در هفته های اخیر برخی دیگر از بازیگران سینما هم درباره ی فساد اخلاقی و مالی در پشت پرده ی برخی فیلم ها افشاگری ها محدوی انجام داده بودند. 

  • سید حبیب رضایی



در پی ارسال نامه مشکوک برخی سینماگران داخلی علیه فیلم فاخر «محمدرسول الله(ص)»،دو رسانه خبری بین‌المللی از انتشار و پخش مصاحبه با مجید مجیدی کارگردان این فیلم خودداری کرده‌اند.

نامه‌ای با امضای «سینماگران مستقل ایران» علیه فیلم ارزشمند «محمدرسول الله(ص)» به جشنواره‌های سینمایی و نیز رسانه‌های خبری بین‌المللی ارسال شده است.

چندی پیش نامه‌ای با امضای فیلم‌سازان و سینماگران مستقل ایران به موسسات و نهادهای رسانه‌ای و برگزارکنندگان جشنواره‌های سینمایی در سطح جهان ارسال شده است که در آن فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)-نماینده معرفی شده ایران به آکادمی اسکار -فیلمی غیرمرتبط با بدنه سینمای ایران و فیلمی حاکمیتی خوانده شده است.

  • سید حبیب رضایی



فرزند آیت الله مکارم شیرازی ادعای سخنگوی وزارت ارشاد مبنی بر کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی را که سبب عدم دیدار وزیر ارشاد با ایشان در پنجشنبه گذشته شد به صراحت تکذیب کرد.

فرزند آیت الله مکارم شیرازی رسما سخنان امروز سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد پیرامون کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی که باعث عدم دیدار وزیر ارشاد با ایشان در روز پنجشنبه هفته گذشته شد را صراحتا تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره عدم دیدار وزیر ارشاد با آیت‌الله مکارم شیرازی طی سفر به قم گفته بود: وزیر ارشاد ارتباط خوبی با حوزه و مراجع عظام تقلید دارند و همیشه تعامل میانشان برقرار بوده است و ایشان تاکنون در طول دولت یازدهم هم با بزرگان حوزه دیدار داشته‌اند. در سفر اخیر هم با تعدادی از مراجع دیدار داشتند که ملاقات‌های خوب و ارزشمندی بوده که نتایج خوبی را هم در پی داشت اکثریت مراجع عظام از اقدامات مثبت وزارت ارشاد حمایت کردند و در عین حال توصیه‌هایی را که لازم بود را ارائه کردند و جناب جنتی هم گزارش‌های خوبی به مراجع ارائه دادند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون درنظر گرفتن دیدار محمدجواد ظریف در همان روز با آیت الله مکارم شیرازی در ادعایی عجیب اظهار داشت: این که با بعضی از مراجع ملاقات نداشتند به دلیل برنامه‌ریزی از قبل این دفاتر بوده است. کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی دلیل عدم دیدار ایشان با وزیر ارشاد بود و بحث اینکه آیت‌الله مکارم ایشان را نپذیرفتند مطرح نبوده است.

  • سید حبیب رضایی

هشدار! این قلب تنها با یک «قرارداد مطمئن» خواهد تپید

سید حبیب رضایی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ



اگر اعضای 5+1 «اراده قوی» برای نوسازی رآکتور اراک داشته باشند، با توجه به آماده و تائید شدن سند طراحی و مشخص شدن مسئولیت‌های این اعضا، انعقاد قراردادها نباید کار طولانی و پیچیده ای باشد. اما اگر در انعقاد قرارداد تعلل کنند، دولت طبق دستور رهبر انقلاب حق خارج کردن قلب رآکتور اراک را ندارد.

یکی از مهم ترین نگرانی های ناشی از متن پیچیده و مبهم برجام، هماره این بوده که پس از بتن ریزی در قلب فعال رآکتور اراک، آنچه که راکتور مدرن خوانده می‌شود و قرار است جایگزین رآکتور فعلی شود، با تاخیر فراوان ساخته شده و یا اینکه با کارشکنی های طرف مقابل، اساسا هرگز ساخته نشود.

بر اساس ضمیمه اول برجام، قرار بر این بوده که پیش از فرا رسیدن روز اجرا، طرح بازسازی رآکتور آب سنگین اراک به تائید 5+1 برسد و ایران و اعضای 5+1 اسنادی را امضا کنند که شامل تعهدی قوی برای مدرن سازی رآکتور اراک و تعریف مسئولیت های اعضای 5+1 باشد. سندی که این روزها در پایتخت ها می چرخد و توسط اعضای 5+1 به امضا می‌رسد، همین سند است که در واقع آن را می توان مرحله پیشاقرارداد بازسازی رآکتور اراک دانست. اما اینکه قراردادهای مربوط به بازسازی دقیقا چه زمانی امضا خواهد شد، در برجام مشخص نشده، بلکه در بند B4 ضمیمه اول برجام صرفا عنوان شده که قراردادها، متعاقب تائید سند امضا خواهد شد(…subsequently contracts would be concluded). سوال اینجاست که آیا ایران پس از امضای این سند و آنچه که آقای عراقچی «اعلام اراده قوی برای همکاری در زمینه بازطراحی رآکتور اراک» خوانده‌اند، باید اقدام به بتن ریزی در قلب رآکتور اراک نماید یا پس از امضای قراردادهای بازطراحی؟ برجام در این زمینه سکوت کرده و اختیار این امر را به ایران داده است که قبل یا بعد از انعقاد قرارداد نوسازی، دست به تخریب قلب رآکتور اراک بزند.

  • سید حبیب رضایی