اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

۱۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

راهکارهای پیشگیری از زردی نوزاد و بیش‌فعالی از منظر طب سنتی

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ



یک متخصص طب سنتی راهکارهای پیشگیری از زردی نوزاد و بیش‌فعالی از منظر طب سنتی را تشریح کرد.

مجید انوشیروانی متخصص طب سنتی در پاسخ به پرسشی که آیا خوردن موادغذایی با طبع گرم باعث زردی نوزاد می‌شود، اظهار کرد: تشخیص زردی حتماً باید همراه با معیارهای طب جدید باشد.

وی گفت: مدیریت زردی را با طب سنتی نمی‌خواهیم انجام دهیم بلکه بررسی‌های زردی حتماً باید بر اساس روش‌های طب جدید صورت پذیرد.

این متخصص طب سنتی افزود: مادر به‌طور کلی در دوره بارداری از هر کیفیتی چه گرمی یا سردی به‌طور مفرط استفاده نکند, به‌خصوص اگر مادر و پدر جوان، سالم و خودشان گرم‌مزاج هستند.

انوشیروانی ادامه داد: بهتر است مادر از مواد غذایی با طبع گرم, زیاد استفاده نکند. مادری که در اواخر دوره بارداری خود است و حدود 35 سال دارد و کمی غلبه سردی و تری دارد و چاق است, مجازند بیشتر از گرمی استفاده کنند.

  • سید حبیب رضایی



«جیمس مونرو» رئیس‌جمهور وقت آمریکا در سال ۱۸۲۳ در حالی طرح آمریکایی «اصل مونرو» یا اصل بی‌طرفی به عنوان یک اصل اساسی در سیاست خارجی این کشور با سایر کشورها و ملت‌ها را خلق کرد که همان زمان ارتش این کشور در حال تجاوز به نیکاراگوئه بود.

پس از انتشار گزارشی تحت عنوان  فهرست اقدامات تروریستی 100 سال اخیر آمریکا در جهان توسط فارس که با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد، پرسش‌ها و درخواست‌های مختلفی از سوی خوانندگان محترم از طریق بخش نظرها (کامنت‌ها) مطرح گردید که از جمله آنها می توان به درخواست برای کامل‌تر،  گسترده تر و فراگیر کردن بیشتر این گزارش، ریز شدن در تمامی موارد جنایت به ویژه شمار قربانیان این اقدامات تروریستی دولت آمریکا، انتشار آمار و ارقام مستند و... اشاره کرد.

گروه بین‌الملل و سیاست خارجی فارس به احترام مخاطبان گرامی تلاش می‌کند در چند بخش به این درخواست‌ ها تا حد امکان پاسخ گوید. در بخش نخست تحت عنوان پشت پرده کودتاهای یک قرن اخیر جهان به بررسی جزییاتی بیشتری از اقدامات تروریستی دولت آمریکا و نتایج آن اعم از خسارتهای مادی و معنوی جامعه جهانی پرداخته شد و در بخش دوم به جزییات دیگری از این دخالت ها و تجاوزات می‌پردازیم:

  • سید حبیب رضایی

حزب‌الله: مبارزه را تا سقوط پروژه تکفیری ادامه می‌دهیم

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ



شخصیت‌های ارشد حزب‌الله لبنان تأکید کردند که مقاومت لبنان همان طور که در شکست دادن تجاوز اسرائیلی‌ها موفق بود، امروز نیز مبارزه خود را تا پیروزی کامل و سقوط پروژه تکفیری‌ها در منطقه ادامه خواهد داد.

به نقل از روزنامه البناء لبنان، حسین الحاج حسن وزیر صنایع این کشور وابسته به حزب الله لبنان در سخنانی در حسینیه حوش تل صفیه در بعلبک تصریح کرد: حزب الله لبنان و جریان مقاومت هرگز و با وجود تمام جان فشانی ها نباید به سمت فتنه شیعه و سنی یا اسلامی و مسیحی در لبنان یا سوریه یا عربستان سعودی یا یمن و کویت کشیده شوند.

وی ادامه داد: حزب الله لبنان مبارزه با تکفیری ها و راه اندازی کنندگان آن را تا سقوط این پروژه ادامه خواهد داد و هدف آن حفظ وحدت اسلامی و هم گرایی اسلام و مسیحیت است، ما هیچ عرصه ای را رها نمی کنیم تا آنها بتوانند با کشتارهای خود منطقه را تکه تکه کنند، آنها نخواهند توانست ما را به سمت فتنه سوق دهند. ما این پروژه و حامیان و تأمین کنندگان مالی آن را از طریق حفظ وحدت و پایمردی خود با تمامی جان فشانی های خود از بین خواهیم برد.

  • سید حبیب رضایی

اسرائیل را چقدر می‌شناسیم؟

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ



چقدر از اسرائیل سرزمین‌های اشغالی شناخت داریم و آیا لازم نیست هر چه بیشتر از جمعیت، توپولوژی، مکان‌های راهبردی، ارتش و نظام آموزشی رژیم صهیونیستی اطلاعات کسب کنیم؟

رژیم صهیونیستی از دهه 40 میلادی به این سمت حیات جعلی خود را در منطقه غرب آسیا کلید زده و در این مدت با به راه انداختن چند جنگ منطقه‌ای تلاش کرده تا رویای پوشالی خود یعنی اسرائیل بزرگ "از نیل تا فرات" را کلید بزند که لازم به ذکر است که به هیچ موفقیتی در این عرصه دست نیافته است.
 

اسرائیل را چقدر می‌شناسیم؟ + تصاویر


اسرائیل را چقدر می‌شناسیم؟ + تصاویر




رژیم صهیونیستی بر مبنای ماهیت گردن کلفتی و زور بنا شده و تلاش می‌کند مقاصد خود را با راهبردی نظامی‌گری پیش ببرد.



 **حجت‌الاسلام و المسلمین "مهدی طائب": اصل رژیم صهیونیستی بر زور و سلطه‌گری و گردن کلفتی است

  • سید حبیب رضایی

درمان ناتوانی جنسی با غذا بسیار بهتر از درمان با داروست

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ



یک کارشناس طب سنتی گفت: ناتوانی و ضعف جنسی می‌تواند به دلیل ضعف مغز باشد که دارای علائــمی مانند کــدورت حــواس، فکــر مشــوش, کم بودن میل جنسـی و عدم لـذت از نزدیکـی جنسی باشد.درمان ناتوانی جنسی با غذا بسیار بهتر است درمان با داروست.

سید جواد علوی کارشناس طب سنتی درباره ضعف جنسی و راه‌های رفع آن, اظهار کرد: کسانی که مبتلا به ضعف نیروی جنسی هستند بهتر است با مصرف برخی از غذاها اقدام به درمان کنند.

به گفته وی موادغذایی مانند نخود، لوبیا، هویج یا زردک, شـلغم، پیـاز سـرخ شـده در روغـن، مغزهای گیاهی مانند پسته، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و کنجد، میگـو و مـرغ‌ که بهتر است بدون آنتی بیوتیک باشد, استفاده شود.

علوی افزود: همچنین مصرف برنج با مصلحاتی مانند زیره، شـیر، ترب، تره، شاهی،کنگر، انگور، موز و نارگیل مفید است.

  • سید حبیب رضایی

سامانه اطفای حریق هواپیما عملیاتی شد

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ



فرمانده عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: سیستم اطفای حریق روی هواپیما ایلوشین ۷۶ به صورت کاملا بومی با موفقیت طراحی، نصب و عملیاتی شد.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ شمس الدین فرزادی پور گفت: این سیستم اخیرا در آتش سوزی جنگلهای استان ایلام در نخستین عملیات واقعی اطفای حریق با موفقیت بکارگرفته شد.

وی با بیان اینکه این سیستم اطفای حریق در  روسیه روی هواپیماهای ایلوشین 76 نصب است، گفت:  شرایط تحریم مانع از تجهیز ناوگان هوایی اطفای حریق کشور به این سیستم شده بود، اما متخصصان نیروی هواو فضای سپاه طراحی و ساخت این سیستم اطفای حریق را با اتکای به امکانات داخلی به سرانجام رساندند.

  • سید حبیب رضایی

موضع‌گیری های رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۴ ب.ظ



یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تبدیل فرصت‌های جمهوری اسلامی ایران به تهدید علیه خودش است. نمونه‌ی بارز آن را می‌توان پس از انتخابات سال ۸۸ مشاهده نمود.

پس از اعلام جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ۲۳ماهه جمهوری اسلامی ایران با گروه ۵+۱ درباره پرونده سیزده‌ساله هسته‌ای ایران، رهبر انقلاب در پاسخ به نامه‌ی رییس‌جمهور محترم و نیز خطبه‌ها و همچنین دیدار مسئولین نظام و سفرای کشورهای اسلامی در عید فطر ضمن اعلام سیاست های کلی نظام در خصوص ادامه مبارزه با استکبار و سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه به بیان نظرات تکمیلی خود درباره این موضوع پرداختند که در این بین چند نکته قابل تأمل است:

  • سید حبیب رضایی

بلای یک بند قطعنامه شورای امنیت بر بند بند "قدرت موشکی" ایران

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ



"آمریکایی‌ها با گنجاندن چنین متن مهمی در پیش‌نویس قطعنامه عملاً یک "پرش دوگام" از مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده‌ و موضوع موشکی را از همین حالا در ذیل موضوع هسته‌ای گنجانده‌اند".

بر اساس آنچه در مذاکرات وین میان ایران و 1+5 جمع‌بندی شده است، امروز بناست یک قطعنامه توسط شورای امنیت سازمان ملل به رأی گذاشته شود. با این حال پیش‌نویس این قطعنامه که توسط برخی رسانه‌های خارجی منتشر شده است، دارای موارد بسیار مهم و حساسی است، اما میان همه این موارد، بند مربوط به فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران از اهمیتی صدچندان برخوردار است.

در پاراگراف 3 ضمیمه B آمده است: «از ایران خواسته می‌شود "هیچ" فعالیتی مرتبط با "موشک‌های بالستیک" طراحی شده با "قابلیت" حمل تسلیحات هسته‌ای صورت ندهد، از جمله شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فناوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک، تا زمان 8 سال پس از «روز پذیرش برجام» یا تا زمانی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی ارائه دهد که «جمع‌بندی مبسوط» را تأیید کند، بسته به اینکه کدام زودتر اتفاق افتد».

  • سید حبیب رضایی

بداهه‌ شاعران درباره یک عکس از رهبر انقلاب در نماز عید فطر

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ



گروه خیزش بیداری ادبی پس از انتشار یک تصویر از رهبر انقلاب در روز عید سعید فطر، بداهه‌ای به صورت مراوده‌ای سروده است.

شعر فارسی با آن گستردگی حوزه‌های مفهومی و احساسی ژرف تمامی هویت تاریخی و فرهنگی ما را در تار و پود حریری خویش جای داده است و امروز نیز علی‌رغم پیدا شدن رسانه‌های متنوع و متعدد کماکان شعر فراگیرترین هنر و فرهنگ‌سازترین آنها در سطوح مختلف جامعه است. جاری بودن شعر در زندگی مردم بیش از هر هنر دیگری در ایامی از سال قابل درک است که از آن جمله ایام ماه محرم و عزای سیدالشهدا(ع) است.

  • سید حبیب رضایی

برکات اجتماع مومنان در کلام امام صادق (ع)

سید حبیب رضایی | دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ



امام صادق علیه السلام فرمودند: اجتماعی از سه نفر از مومنان یا بیشتر شکل نگرفته مگر اینکه فرشتگانی همانندشان حضور می یابند که اگر آن جمع دعای خیری کنند، آمین می گویند.

امام صادق علیه السلام فرمودند: اجتماعی از سه نفر از مومنان یا بیشتر شکل نگرفته مگر اینکه فرشتگانی همانندشان حضور می یابند که اگر آن جمع دعای خیری کنند، آمین می گویند و اگر آنان، از شرّی به خدا پناه برند، از خدا می خواهند که این بدی را از آنها دور کند و اگر آن گروه، حاجتی بخواهند، نزد خدا شفاعت می کنند تا حاجت آنان را برآورد.

متن حدیث:

عَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ عَلَیهِ السلام قَالَ: مَا اجْتَمَعَ ثَلَاثَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ فَصَاعِداً إِلَّا حَضَرَ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مِثْلُهُمْ فَإِنْ دَعَوْا بِخَیْرٍ أَمَّنُوا وَ إِنِ اسْتَعَاذُوا مِنْ شَرٍّ دَعَوُا اللَّهَ لِیَصْرِفَهُ عَنْهُمْ وَ إِنْ سَأَلُوا حَاجَةً تَشَفَّعُوا إِلَى اللَّهِ وَ سَأَلُوهُ قضاهَا...



«الکافی، ج2، ص187»



منبع : خبرگزاری تسنیم

  • سید حبیب رضایی



بازرسی‌های سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران گزینه نظامی را تقویت می‌کند زیرا آمریکا و متحدینش نقشه‌ای بهتر از برنامه هسته‌ای ایران در دست خواهند داشت.

ه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزای فارس، دو ماه نامه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی تحلیلی مدعی شد در حالی که توافق هسته‌ای با ایران توسل به گزینه حمله نظامی اسرائیل یا آمریکا را کاسته اما از سویی این توافق قابلیت‌های آن‌ها را برای انجام چنین ماموریتی افزایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، توافق هسته‌ای با ایران در موارد مختلفی موجب تقویت بکارگیری گزینه نظامی می‌شود. در یکی از موارد برجسته این توافق ایران موافقت کرده تاسیسات آب سنگین اراک را باز طراحی کرده تا قادر به تهیه پلوتونیوم برای ساخت بمب هسته‌ای نباشد. این کشور همچنین متعهد شده قسمت اعظم ذخایر سوخت‌های راکتور هسته‌ایش را به خارج صادر کند. این کشور همچنین متعهد شده که هرگز تجهیزات مورد نیاز ساخت بمب هسته‌ای را تهیه نکند.

این نشریه نوشت: با وجودی که تاسیسات آب سنگین اراک برای تخریب مشکلترین تاسیسات موجود نیست اما از لحاظ سیاسی چالشی‌ترین مورد است زیرا اگر تاسیسات آب سنگین اراک به حالت اصلی عملیاتی در تهیه پلوتونیوم می‌رسید، آنگاه بمباران آن غیر ممکن بود.

«عاموس یادلین» رییس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل پیشتر گفته بود که هیچ‌کس مایل نیست وضعیتی چون نیروگاه چرنوبیل که بعد از انفجارش حجم زیادی از رادیو اکتیو در فضای اطراف پخش شد، ایجاد شود.

بنوشته این نشریه آمریکایی،بازرسی‌های سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران این امکان را در تقویت گزینه نظامی می‌بخشد که در آن آمریکا و متحدینش نقشه‌ای بهتر از برنامه هسته‌ای ایران در دست خواهند داشت. اگرچه چارچوب گسترده برنامه هسته‌ای ایران آشکار شده اما ابعاد و نیز زنجیره تامین مواد مورد نیاز تقریبی از دید آمریکا و متحدانش جا مانده اما بازرسی‌های سرزده به آمریکا و متحدانش وضعیت اطلاعاتی بهتری را برای از میان برداشتن برنامه هسته‌ای ایران می‌بخشد.

نشنال اینترست نوشت: از همه مهمتر این است که توافق جدید هسته‌ای به آمریکا و اسرائیل این فرصت را می‌بخشد تا به بهبود توانایی‌هایشان در انجام حمله هوایی بپردازند.برخی معتقدند که ایران بعد از انقضای زمان توافق در بازه‌های زمانی 10 یا 15 ساله محدودیت‌های بسیار کمی خواهد داشت اما این مهم نادیده انگاشته شده است که آمریکا و اسرائیل نیز بعد از انقضای توافق مشابه ایران بدون محدودیت خواهند بود.

همچنین در حالی‌که برنامه هسته‌ای ایران یک دهه متوقف باقی خواهد ماند، اما آمریکا و اسرائیل در نقطه مقابل به تقویت قابلیت‌های نظامی خود خواهند پرداخت. این بویژه برای اسرائیل در برهه کنونی که فاقد هواپیماها و بمب‌های مناسب برای انهدام موفق تاسیسات فردو که در اعماق زمین در دل کوه جا گرفته است، مهم است. البته آمریکا دارای قابلیت بمباران بیشتری تا اسرائیل است و توانسته در دهه گذشته بمب‌های نفوذ کننده 30000 هزار تنی خود را برای نابودی اهداف درون زمین چون تاسیسات فردو بهینه سازد.

در انتهای این گزارش آمده است: در حالی‌که توافق جدی هسته‌ای امیدوارانه انجام حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران را غیر ضروری کرده است،اما بی‌شک در صورت نیاز  بکارگیری گزینه‌های نظامی را موفق‌تر می‌کند و  همین دلیل کافی است که گفته شود این توافق ارزش حمایت را ندارد.

دولت تدبیر و امید تحویل بگیرید لطفاً

هنوز اولشه


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی

گزارش وارونه وزارت خارجه انگلیس درباره وضعیت حقوق بشر ایران

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ



دو روز پس از جمع‌بندی مذاکرات وین

وزارت خارجه انگلیس در تازه‌ترین گزارش پیرامون حقوق بشر ایران مدعی وخیم‌تر شدن اوضاع در ایران شده و در کمال تعجب جلوگیری از ازدواج‌های غیر قانونی و بی‌بندوباری‌ها را نقض حقوق بشر در ایران معرفی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس وزرات خارجه انگلیس تازه ترین آمار ادعایی خود را درباره وضعیت حقوق بشر ایران  منتشر ساخت.

بر اساس این گزارش، در بخشی از بررسی 2 ماهه  وضعیت حقوق بشر ایران که وزارت خارجه انگلیس روز گذشته منتشر ساخته آمده است خلال ماه‌های ژانویه و ژوئن سال 2015  وضعیت حقوق بشر اندکی تغییر یافته و در برخی موارد وخیم‌تر نیز شده است. بر اساس ارزیابی‌های اتحادیه اروپا در نیمه اول سال 2015 میزان اعدام‌ها در قیاس با سال 2014 افزایش یافته است.

وزارت امور خارجه انگلیس همچنین در گزارش دو ماهه خود از وضعیت حقوق بشر ایران مدعی شده است که مقام‌های ایرانی حق آزادی بیان شهروندان ایرانی را نقض کرده‌ و برخی روزنامه ها و مجلات در ایران بسته شدند. در بخشی از سیاه نامه  وزارت خارجه انگلیس جلوگیری از رواج پدیده ازدواج سفید که نوعی زندگی بی بندوبار در جوامع غرب می‌باشد، به عنوان نقض حقوق بشر در ایران(!) مطرح شده است.

در این گزارش که مشخص است با موشکافی زیاد تدوین شده  بر محدودیت استفاده  در برخی شبکه‌های اجتماعی و برنامه نظارتی ایران به نام «عنکبوت» اشاره شده و حتی عنوان شده که نرم افزار «وایبر» بیش از 9.5 میلیون نفر کاربر در ایران دارد.

در ادامه این گزارش مطابق معمول محدودیت بر فرقه ضاله بهایت در ایران  و نیز رواج پدیده کلیساهای خانگی نیز جزو نقض حقوق بشر در ایران نام برده شده است.

در بخش دیگر این گزارش ادعایی وزارت خارجه انگلیس به آزادی یک فرد دو ملیته ایرانی_ انگلیسی اشاره شده اما این نکته نیز ذکر شده است که این فرد 3 سال حق سفر به ایران را ندارد.


دولت تدبیر و امید تحویل بگیرید لطفاً



منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی

بذرپاش: به نظر شما طی یک ماه ۱۵۱ میلیارد دلار کجا رفت؟

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ



نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اعلام دو عدد متفاوت از دارایی‌های بلوکه کشورمان در خارج از کشور توسط استاندار تهران و رئیس کل بانک مرکزی پرسید: به نظر شما در طی یک ماه ۱۵۱ میلیارد دلار کجا رفت؟

 مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در اینستاگرام خود چنین نوشت که استاندار تهران یک ماه قبل از توافق اعلام کرده بود: «دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور 180 میلیارد دلار است».

 

وی اضافه کرد که رئیس کل بانک مرکزی یک روز بعد از توافق گفته است: «دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور 29 میلیارد دلار است».

 

بذرپاش در پایان پرسیده است: به نظر شما در طی یک ماه 151 میلیارد دلار کجا رفت؟


منبع : خبرگزاری دانشجو

  • سید حبیب رضایی

دانلود فیلم کامل مستند “۷دقیقه تا تل آویو”+لینک مستقیم

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ




فیلم کامل مستند “۷دقیقه تا تل آویو” تازه ترین مستند دفاعی مجموعه ثریا می باشد. این مستند همزمان با سی سالگی توان موشکی ایران اسلامی و سومین سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم از شبکه اول سیما پخش شد.


جهت دانلود فیلم روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود فیلم با حجم 114mb


دانلود فیلم با حجم 59.3mb


منبع : روشنگر

  • سید حبیب رضایی

گزارش ویدئویی«داستان موشک » (قسمت دوم) + (قسمت سوم)

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ



زمانی که وارد اولین هسته موشکی سپاه شدند، فکرش را هم نمی‌کردند روزی بُرد موشک‌های‌شان به چندصد کیلومتر برسد، اما حالا برای فتح مدارهای ۳۶هزار کیلومتری در فضا برنامه‌ریزی می‌کنند.

روز هفدهم مهرماه سال 59 وقتی سه فروند موشک فراگ7 به خانه‌های مردم دزفول اصابت کرد، تازه مردم فهمیدند این یک حمله توسط جنگنده‌های هوایی عراق نبود، بلکه یک حمله موشکی به مناطق مسکونی بود که بعد از آن، بارها توسط ارتش بعث عراق تکرار شد.

اما ایران به‌خاطر اعتفادات مذهبی هیچ‌وقت از ابزار حملات هوایی برای آسیب رساندن به مردم عراق استفاده نکرد، ولی جوانان انقلابی مأمور شدند تحقیقات موشکی ایران را برای حمله به نقاط استراتژیک و حساس عراق شروع کنند.

آنها برای کار روی موشک‌های به غنیمت گرفته شده روسی به سوریه رفتند تا داستان موشک با قیام شهید تهرانی مقدم و همراهانش در مهر سال 63 و با تأسیس تیپ موشکی شروع شود.

ویدئوی های زیر قسمت دوم و سوم این داستان است:


جهت دانلود فایلهای تصویری کلیک کنید


دانلود قسمت دوم داستان موشک

حجم 24.4mb

دانلود قسمت سوم داستان موشک

حجم 26.9mb


منبع : خبرگزاری تسنیم


  • سید حبیب رضایی

گزارش ویدئویی/ داستان موشک (قسمت اول)

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ



روزی که وارد اولین هسته موشکی سپاه شدند، فکرش را هم نمی‌کردند روزی بُرد موشک هایشان به چندصد کیلومتر برسد اما حالا برای فتح مدارهای ۳۶هزار کیلومتری در فضا برنامه‌ریزی می‌کنند.

روز هفدهم مهرماه سال 59 وقتی سه فروند موشک فراگ7 به خانه‌های مردم دزفول اصابت کرد، تازه مردم فهمیدند این یک حمله  توسط جنگنده های هوایی عراق نبود، بلکه یک حمله‌ی موشکی به مناطق مسکونی بود که بعد از آن، بارها توسط ارتش بعث عراق تکرار شد.

اما ایران به خاطر اعتفادات مذهبی هیچ وقت از ابزار حملات هوایی برای آسیب رساندن به مردم عراق استفاده نکرد، ولی جوانان انقلابی مامور شدند تحقیقات موشکی ایران را برای حمله به نقاط استراتژیک و حساس عراق شروع کنند.

آنها برای کار روی موشک های به غنیمت گرفته شده‌ی روسی به سوریه رفتند تا داستان موشک با قیام شهید تهرانی مقدم و همراهانش در مهر سال 63 و با تاسیس تیپ موشکی شروع شود.

ویدئوی زیر قسمت اول این داستان است:

جهت دانلود فایل تصویری کلیک کنید


دانلود قسمت اول داستان موشک

حجم 20.5mb


منبع : خبرگزاری تسنیم


  • سید حبیب رضایی

چهار ویژگی یاری‌دهندگان امیرالمؤمنین علیه‌السلام

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ



برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

4/12mb

کیفیت خوب

1/79mb

کیفیت متوسط

1/39mb

کیفیت پایین


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کلیپ صوتی «چهار ویژگی یاری‌دهندگان امیرالمؤمنین علیه السلام» را منتشر می‌کند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/26371/C/13930221_0126371.jpg

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:
* امیرالمؤمنین فرمود: اَلا وَ اِنَّکُم لا تَقدِرونَ عَلی ذلِک وَ لکِن اَعینونی بِوَرَعٍ وَ اجتِهادٍ وَ عِفَّةٍ وَ سُدادٍ؛(۱) بعد از آنکه شیوه‌ی زندگی خود را - که در آن مقام والا، با آن همه امکانات، با آن‌چنان زهدی زندگی میکند - بیان کرد، فرمود: شما نمیتوانید مثل من رفتار کنید؛ امّا میتوانید به من کمک کنید؛ با چه چیزی؟ «بِوَرَعٍ»، با ورع خودتان، با پرهیز خودتان از گناه، با اجتهاد و کوشش و تلاش خودتان؛ اینها وظیفه‌ی من و شما است. هدفها را برای ما ترسیم کردند، هم هدفهای فردی و شخصی را، هم هدفهای اجتماعی و سیاسی و کلّی را. در هدف شخصی، رسیدن به اوج مقام کرامت انسانی هدف والای ما است؛ همه هم وعده داده شده‌اند که بتوانند این پرواز بلند و بی‌حد را انجام بدهند؛ توانایی شما جوانها از ماها هم بیشتر است. این اهداف شخصی است.
  • سید حبیب رضایی

پاسخ به نامه رئیس‌جمهور درباره مذاکرات هسته‌ای

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ


حضرت امام خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در خصوص مذاکرات هسته‌ای، با تشکر از زحمات فراوان رئیس جمهور و با قدردانی از تلاش پیگیر و پر طاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای، به سرانجام رسیدن این مذاکرات را گامی مهم خواندند و با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن برخی از شش دولت طرف مقابل در مذاکرات، تأکید کردند: لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30322/smpf.jpg
پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی و نامه‌ی رئیس‌جمهوری را به شرح زیر منتشر می‌کند.

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رئیس‌جمهور
با سلام و تحیت و تشکر از زحمات فراوان جنابعالی، اولاً لازم میدانم از تلاش پیگیر و پرطاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ئی صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و پاداش الهی را برای آنان مسألت نمایم، سپس، به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی میدانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.

  • سید حبیب رضایی

عامل اصلی دشمنی خواص با حکومت امیرالمؤمنین(ع)

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ



گفت‌وگو با حجت‌الاسلام دکتر جواد سلیمانی

یکی از مهم‌ترین اقدامات حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام، مبارزه با مفاسد اقتصادی به‌منظور برقرار عدالت اجتماعی در جامعه‌ی اسلامی بود. رهبر انقلاب با اشاره به اینکه «مبارزه با مفاسد اقتصادی و گرایش به سمت بی‌‌بندوباری در امور مالی و مسائل بیت‌‌المال، از جمله اوّلین خطوط برنامه‌ی امیرالمؤمنین بوده است»، چنین خطی را الگوی عمل مسئولین جمهوری اسلامی می‌دانند. مبارزه با مفاسد اقتصادی و ویژه‌خواران البته با سختی‌ها و پیچیدگی‌هایی همراه است به‌طوری‌که می‌توان یکی از عوامل بروز مخالفت‌ها در مقابل حضرت را همین عامل فساد اقتصادی دانست. در این‌باره، با حجت‌الاسلام دکتر جواد سلیمانی امیری، محقق و پژوهشگر، و عضو هیأت علمی مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمه‌الله علیه به گفت‌وگو نشستیم. دکتر سلیمانی دارای تألیفات زیادی در زمینه‌ی تاریخ اسلام ‌است که از آن جمله می‌توان کتاب «آزمون خواص» را نام برد که به بررسی نقش خواص در ایجاد بحران‌های حکومت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام پرداخته است.

  • سید حبیب رضایی

شمشیری که غرب بر سیمای حجاب می‌زند!

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ



فیلم ضدایرانی «دختری در شب تنها به خانه می‌‌رود» با محوریت قرار دادن دختری چادری و خون‌آشام! از همان ایده اولیه، دستش بابت تخطئه چهره حجاب برتر رو می‌شود.

مرتضی اسماعیل‌دوست در وطن امروز نوشت:

در حوالی سالروز قیام مردم مشهد علیه حکم ننگین کشف حجاب که به پاسداشت این مبارزه در تقویم ملی روز حجاب و عفاف نام گرفت، مناسبت نیکویی است که به جلوه ارجمند حجاب در تکوین جامعه و نیز به تلاش غرب جهت تخریب بنای عفاف در کشور بپردازیم و نمونه‌ای مصداقی از ساخته‌های اخیر هالیوود در جهت تاریک‌نمایی سیمای زیبای حجاب را به تحلیل درآوریم. فیلم ضدایرانی «دختری در شب تنها به خانه می‌‌رود» با محوریت قرار دادن دختری چادری و خون‌آشام! از همان ایده اولیه، دستش بابت تخطئه چهره حجاب برتر رو می‌شود، چرا که با کنار هم قرار دادن دختری چادری با وجهی خون‌آشام زده، موضع شیطانی غرب در راستای بی‌فروغ ساختن الگوی بانویی محجبه هویدا می‌شود که درصدد این است با این فرم بی‌بنیان، تصویرگر شمایلی درنده‌خو و مغایر با وجهی انسانی از بانویی مسلمان باشد و در این پروژه هدفمند هالیوود پر بیراه نیست که منتقدانی وابسته به جریان سیاست‌ورزانه غرب واژه‌هایی همنشین با شاهکار را برای فیلم کاملا سطحی «دختری در شب تنها به خانه می‌‌رود» به نگارش درآورند.
  • سید حبیب رضایی