تلمودیهودیان سرچشمه شرارت ها
- ۰ نظر
- ۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۷
انجیل برنابا، نام کتابی است منسوب به برنابا که از مسیحیان عصر رسولان شمرده شده است.کشف این کتاب، حرف و حدیثهای زیادی را به دنبال داشته است. از یک سو شواهد تاریخی، از قدمت این انجیل خبر میدهند و از دیگر سو، نسخهی معتبری از این انجیل که به قرون پیش از اسلام باز گردد در دست نیست. مسیحیان همواره با اطمینان، از جعلی بودن این کتاب سخن راندهاند. در مقابل مسلمانان در مواجهه با این کتاب، به دو دسته تقسیم شدهاند، برخی آن را مجعول و برخی آن را معتبر دانستهاند.
اِنجیل، عربی شده واژهٔ یونانی «اِئوانگِلیون» euangelion) به معنای خبر خوش یا مژده، نام دیگر مجموعه متون «عهد جدید» است. اکثر قریب به اتفاق مسیحیان انجیل (عهد جدید) را به عنوان کتاب دینی خود و کلام خداوند قبول دارند و مطالعه میکنند. نام این بخش به پیمانی اشاره دارد که آغازگر دورهٔ جدیدی از ارتباط خداوند با انسان است. خداوند طبق این پیمان شریعتی را که از طریق موسی عطا کرده بود برداشت،[نیازمند منبع] و ایمان به مسیح را شرط بخشایش گناهان انسان و رستگاری او قرار داد.
سیمای کلی دوران ظهور؛ آشوب گری شرق و غرب علیه مسلمانان؛ رومیان و نقش آنان در زمان ظهور ...
عناوین اصلی کتاب شامل:
سیمای کلی
دوران ظهور؛ آشوب گری شرق و غرب علیه مسلمانان؛ رومیان و نقش آنان در زمان
ظهور؛ ترکان و نقش آنان در دوران ظهور؛ یهودیان و نقش آنان در دوران ظهور؛
اعراب و نقش آنان در دوران ظهور؛ جنبش سفیانی؛ یمن و نقش آن در دوران
ظهور؛مصر و حوادث آن در دوران ظهور؛ سرزمین اسلامی مغرب و حوادث دوران
ظهور؛ عراق و نقش آن در دوران ظهور؛ جنگ جهانی در دوران ظهور؛ ایرانیان و
نقش آنان در دوران ظهور؛ نهضت ظهور مقدس؛ سیمای حکومت جهانی امام مهدی (ع
)؛ حضرت مهدی عج از دیدگاه شیعه؛ مقام حضرت مهدی (عج ) در پیشگاه
پروردگار؛ مهدی منتظر (عج) از دیدگاه اهل سنت؛ پاسخ های محکم اهل
سنت به تردید کنندگان در عقیده به مهدی؛ پی نوشتها
تاریخ پس از ظهور / نویسنده محمد صدر ؛ ترجمه حسن سجادیپور.
تاریخ پس از ظهور
مشخصات کتاب:
عنوان و نام پدیدآور : تاریخ پس از ظهور / نویسنده محمد صدر ؛ ترجمه حسن سجادیپور.
مشخصات نشر : تهران : موعود عصر (عج)، 1389.
مشخصات ظاهری : 574 ص.
شابک : 65000 ریال: 978-964-6968-78-3
موضوع : محمدبن حسن (عج)، امام دوازدهم، 255ق -
موضوع : دولت جهانی
موضوع : حکومت دینی
موضوع : مهدویت
موضوع : آخر الزمان
عناوین اصلی کتاب شامل:
فهرست
مطالب؛ سخن ناشر؛ مقدمه مترجم؛ مقدمه مؤلف؛ بخش نخست نشانهها و مقدمات
ظهور؛ بخش دوم حوادث دوران ظهور و برپایی دولت جهانی امام مهدی علیه
السّلام تا وفات آن حضرت؛ بخش سوم جهان پس از امام مهدی علیه السّلام؛
کتابنامه
لینک دانلود حجم: 1042 kB
لینک دانلود حجم: 5004 kB
منبع : سایت مصاف
از ویژگیهای خانواده مهدی باور، حفاظت و پاک نگه داشتن حریم خانه و خانواده از آسیبها و آفات آخرالزّمانی و جایگزینی 'فرهنگ انتظار' در برابر 'فرهنگ ابتذال' است.
از مهمترین ناهنجاریهای خانوادگی در آخرالزّمان ایجاد گسست شدید عاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانوادههاست. از منظر احادیث اسلامی، در آخرالزّمان بنیاد خانودهها به شدّت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فسادها، فتنهها و آفتهای فراگیر این دوران، در متن تمام خانههای شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان که پدران و مادران را نیز فراخواهد گرفت:
معاون پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود( گفت: مهدویت در طول تاریخ از سوی ائمه تبیین شده است، عدهای گمان میکردند موعود امم، امام رضا(علیه السلام) است، در حالی که خود امام به تبیین ویژگیهای حضرت مهدی موعود میپرداختند.
وجود مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ، اروحناله الفداء، در معارف به عنوان «خونخواه کشته کربلا» (1) شناخته شده و شیعیان همراهی با آن امام منصور برای گرفتن انتقام خون حسین(ع) و یارانش را یکی از آرزوهای بزرگ خود میدانند، (2) تا جایی که در هر عاشورا به یکدیگر اینگونه سر سلامتی میدهند...
وجود مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ، اروحناله الفداء، در معارف به عنوان «خونخواه کشته کربلا» (1) شناخته شده و شیعیان همراهی با آن امام منصور برای گرفتن انتقام خون حسین(ع) و یارانش را یکی از آرزوهای بزرگ خود میدانند، (2) تا جایی که در هر عاشورا به یکدیگر اینگونه سر سلامتی میدهند:
امام خمینی(ره) انقلاب ایران را برگرفته از قیام امام حسین(ع) و مسیر حرکت آن را در راستای اتصال به حکومت عدل امام عصر(عج) میدانستند.
فرزندان رابطهی نامشروع، به خاطر آنکه جانشان از حرام و پلیدی ایجاد شده است، آمادگی بیشتری دارند تا بسیاری از گناهان را انجام دهند. در روایات، این گناهان را از تمایل بسیار زیاد به زنا تا قتل انبیاء و امامان(علیهم السلام) برشمرده اند.
«خداى تعالى فرشته اى دارد که هر شب بر بالاى بیت المقدس فریاد بر مى دارد: هر کس غذاى حرامى را بخورد، خداى تعالى «صرف و عدل» یعنى نافله و فریضه اش را قبول نمى کند.»