اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

از بازیگری به شرط حضور در میهمانی های شبانه تا بازگشت خندوانه + فیلم

سید حبیب رضایی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ



مخالفان دولت مثل اسرائیلی ها/ هدیه به شرط/ میهمانی های شبانه، شرط بازیگری/ بانک ژنتیک متهمان خطرناک/ شهادت یک مامور ناجا/ چشم در برابر چشم/ مصرف لوزام آرایشی بالا نیست و بازگشت خندوانه از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است.

مخالفان دولت مثل اسرائیلی ها
یونسی، دستیار رئیس جمهور گفت: برخی از مخالفان دولت با اسرائیل همنوایی می کنند. یونسی، پس از سخنان جنجال برانگیزش در ماه های گذشته مدتی سکوت کرده بود و حالا دوباره گفت: این مخالفان سعی دارند، فضایی ایجاد کنند تا شاید منافعی کسب کنند.

هدیه به شرط
تهیه کننده برنامه پایش با انتشار عکسی در فضای مجازی نوشت: بعد از خروج مهمان از استودیو، جعبه ای را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه اینها را برای ما فرستاد. میهمان، جعبه را باز کرد بعد از اینکه محتوای جعبه را دید، شوکه شد اما خودش را جمع و جور کرد و پرسید: یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!..."
این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند، میهمان آن برنامه ، سکه ها را در جیبش گذاشت و رفت!"

میهمانی های شبانه، شرط بازیگری
یکی از بازیگران سینما در مصاحبه ای برخی شنیده ها را تایید کرده است و گفت: متاسفانه شرط بسیاری از دفاتر فیلم سازی برای بازی کردن در فیلم هایشان، شرکت در میهمانی های شبانه ای است که آنها می خواهند. ساناز سماواتی گفت: برخی برای انتخاب بازیگر، حتی مزایده به راه می اندازند. قبلا هم در هفته های اخیر برخی دیگر از بازیگران سینما هم درباره ی فساد اخلاقی و مالی در پشت پرده ی برخی فیلم ها افشاگری ها محدوی انجام داده بودند. 


بانک ژنتیک متهمان خطرناک
ظرف شش ماه آینده ۱۰ هزار پروفایل ژنتیکی از مجرمان خطرناک و سابقه دار تهیه و در بانکی ذخیره می شود. رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برای بهره مندی همه نهادها از این بانک و همچنین جلوگیری از تکرار جرایم این کار را می کنیم .

شهادت یک مامور ناجا
یک مامور نیروی انتظامی در منطقه ی قصرقند سیستان و بلوچستان به شهادت رسید. گفته شده این مامور ناجا، براثر عمل کردن تله ی انفجاری که در این منطقه کار گذاشته شده بود، به شهادت رسیده است. این تله های انفجاری را گروهک های تروریستی کار می گذارند.

چشم در برابر چشم
اسیدپاشی که عامل کوری همکارش شده بود به قصاص چشم محکوم شد. این فرد سه سال پیش، پس از اسیدپاشی روی همکارش 16 ضربه چاقو هم به وی زده بود. ضارب پس از ارتکاب جرم گریخته بود و پس از دستگیری و گذشت دو سال از روند بررسی پرونده اش، حالا به قصاص محکوم شده است.

استعفا . . . مدیر جدید
مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ی دو استعفا کرد. زارعان دو هفته پس از پخش برنامه فیتیله که در آن اشتباهی غیرقابل اغماض صورت گرفته بود، استعفا داده است. جعفری جلوه، مدیر شبکه دو در حکمی، خانم آذرمیدخت آذرهوش را به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو منصوب کرده است.

مصرف لوزام آرایشی بالا نیست
معاون نظارت و برنامه‌ ریزی سازمان غذا و دارو رتبه بالای کشور را در مصرف لوازم آرایش رد کرده و گفت: این مطلب مستند نیست و جایی ثابت نشده است. خدادادی می گوید: میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران از لحاظ پولی 15 صدم مصرف دنیا است.

بازگشت خندوانه
سری سوم خندوانه ساخته خواهد شد. این خبر را رامبد جوان اعلام کرده و گفت: مقدمات سری سوم «خندوانه» پس از تولید فیلم تازه‌اش انجام خواهد شد.


دانلود فیلم کلیک کنید


دانلود


منبع : شبکه خبر

  • سید حبیب رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی