اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» و شش مقام صهیونیست در اسپانیا

سید حبیب رضایی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ



مسئولان اسپانیایی حکم بازداشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را صادر کردند تا هر زمان وارد این کشور شد برای بازجویی درباره حمله به کشتی مرمره در سال ۲۰۱۰ دستگیر شود.

روزنامه بوبلیکوی اسپانیا اعلام کرد:دادگاهی در اسپانیا اعلام کرده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، و هفت نفر دیگر از مقامات کنونی و قبلی اسرائیل به‌محض ورود به خاک اسپانیا باید دستگیر شوند.

«خوزه دی لاماتا» قاضی اسپانیایی در دادگاه ملی این کشور خواست تا نتانیاهو هنگام ورود به این کشور به علت بازجویی و بازبودن پرونده حمله نیروهای اشغالگر به کشتی مرمره در سال 2010 میلادی بازداشت شود.

علاوه بر نتانیاهو، اسامی «ایهود باراک» ، «اویگدور لیبرمن» ، «موشه یعلون» ، «ایلی یشای» و «بنی بیگن» و دریادار «ایلییزر مارون» از مسئولان صهیونیستی در این حکم بازداشت وجود دارد.

سخنگوی امور خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «اورشلیم پست» گفت: ما در این حکم انزجارطلبی را می بینیم و برای باطل کردن این حکم تلاش می کنیم و امیدواریم که بتوانیم این مسئله را در اسرع وقت حل کنیم.

 پیش از این، منابع آگاه اعلام کرد: حکم این قاضی پس از شکایت خانواده های قربانیان اسپانیایی اعلام شده است که در حمله رژیم صهیونیستی به کشتی مرمره کشته شدند.

گفتنی است، نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی در نیمه سال 2010 میلادی با گلوله و گاز به کشتی مرمره بزرگترین کشتی ناوگان آزادی که با بیش از 500 فعال حقوق بشر به سمت نوار غزه در حرکت بود، حمله کرد که در این حمله شماری از فعالان حقوق بشر کشته و زخمی شدند.


منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی