اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

آسیب های تلفن همراه برای کودکان

سید حبیب رضایی | چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ب.ظ



متخصصان روانشناسی کودکان می گویند: تلفن همراه کودکان را در یک محیط شخصی می برد و وقتی کودکان وارد محیط شخصی شوند در آن محیط بزرگ می شود و این باعث می شود که بسیار زودرنج، حساس و پرخاشگر بشوند.

وقتی برای کودکان خود تلفن همراه می خرید باید به حفظ سلامت روانی و اجتماعی آنها هم دقت شود چرا که جسم و مغز کودک در حال رشد است و آسیب پذیر و حساس تر است، در حال حاضر در کشورهایی مثل اسپانیا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و هند ممنوعیت استفاده از موبایل برای کودکان دیده شده است و در اروپا هم گفته می شود زیر 16 سال برای بچه ها موبایل تهیه نشود.

خانواده ها باید توجه داشته باشند که  در حال حاضر استفاده غیر ضروری از تلفن همراه به مرز هشدار می رسد و خانواده ها و بچه ها باید آگاه باشند و مراقب تهدیدات تربیتی و فرهنگی آن باشند ، مثل دوری از خانواده  و پدر و مادر و افت تحصیلی.

البته مضررات جسمی آن را هم نباید از یاد برد همانند بی اشتهایی و تغییر در آنزیم های آب دهان و نقصان در رشد  و در انتها عصبی شدن.


دریافت فایل تصویری


لینک دریافت

منبع : شبکه خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی