اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

خط و نشان مقام آمریکایی برای ایران

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد اگر در مذاکرات هسته ای با ایران به خواسته های کلیدی که به آنها نیازمندیم نرسیم توافقی در کار نخواهد بود.


آنتونی بلینکن(Antony J. Blinken) که در نشست جهانی کمیته یهودیان آمریکا در واشنگتن سخن می گفت افزود: در خصوص هسته ای شدن ایران راهبرد ما با اسراییل یکی است و اختلافی بین ما نیست.

 

بلینکن گفت: همچنان معتقدیم بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی " توافق قابل راستی آزمایی "  است و توافقی که ما بر روی آن کار می کنیم  همه مسیرهای رسیدن ایران به مواد شکاف پذیر از جمله در نطنز،فوردو، راکتور آب سنگین اراک و دیگر مسیرهای احتمالی را مسدود خواهد کرد.

 

این مقام ارشد آمریکا گفت : هر توافق جامعی شامل محدودیتهایی منحصر به فرد درباره برنامه اتمی ایران و دارای نظارت فوق العاده و شفافیت عمیق خواهد بود تا هر حرکت ایران رصد شود .

 

به گفته بلینکن توافق احتمالی دارای الزامات و محدودیت های دایمی خواهد بود و ایران ملزم خواهد شد به تمامی تعهداتش بر اساس معاهده ان.پی .تی و همچنین قوانین سختگیرانه دسترسی و نظارت بر اساس پروتکل الحاقی  بطور دائم عمل کند .

 

معاون وزیر امور خارجه آمریکا به یهودیان این کشور این را هم گفت : که در صورت نبود توافق،تعهدات ایران تحت طرح اقدام مشترک از بین می رود و این کشور برنامه غنی سازی در سطح صنعتی را با دهها هزار سانتریفیوژ سرعت خواهد بخشید .

 

بلینکن برای رفع نگرانی صهیونیست ها گفت : باید آنچنان سطح گسترده ای از نظارت ایجاد کنیم که اگر ایران در عمل به تعهداتش کوتاهی کرد ؛ زمان لازم برای برخورد دیپلماتیک و در صورت ضرورت دیگر راهها را در اختیار داشته باشیم .

 

معاون وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد حتی در صورت توافق نهایی تحریمها باید به حالت تعلیق درآیند و نباید رفع شوند به طوری که اگر ایران به خواسته های ما توجهی نکرد بتوانیم به طور اتوماتیک آنها را دوباره وضع کنیم .


وی افزود : با توافقی که دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به سایت های اتمی ایران و راستی آزمایی برنامه اتمی این کشور را تضمین نکند ، موافقت نخواهیم کرد .

 

بلینکن در عین  حال به روحیه مقاومت ایرانی ها اذعان کرد و گفت : خیالپردازی است که تصور کنیم آنها به سادگی و با افزایش فشارها و یا تحریم ها در برابر هر درخواست ما تسلیم شوند .

 

بلینگن به نیاز آمریکایی ها به توافق با ایران هم اذعان کرد و گفت : شرکای ما به خاطر مشارکت در تحریمهای ایران ضررهای اقتصادی زیادی متحمل شده اند و  اگر از طریق دیپلماسی با ایران به توافق نرسیم آنگاه این آمریکا است که در انزوا قرار می گیرد و تحریم ها ضد ایران از هم خواهد پاشید .

منبع : شبکه خبر
  • سید حبیب رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی