اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو دانشگاه علم و صنعت از آن دست محیط های آموزشی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تحرک برخی جریانات زیرزمینی به گوش می رسد که با استفاده از خشونت و رفتارهای نامتعارف مطالبات غیر قانونی خود را پیگیری می‌کنند.

 

2 هفته پیش بود که حدود سی نفر از دانشجویان این دانشگاه با تجمعی در مقابل ساختمان ریاست، مدعی بودند که انجمن اسلامی پاسخگوی نیازهای آنان نیست و باید یک تشکل خلق الساعه به نام «آرمان» هم در دانشگاه ایجاد و در اختیار آنان قرار گیرد.

 

"تجمع 30 نفر از دانشجویان برای فشار به رییس دانشگاه"

 

 

جالب توجه آنجاست که «انجمن اسلامی» چندی قبل و با فشار همین افراد در دانشگاه بوجود آمده بود و حالا تجمعی دیگر و خواسته نامتعارفی دیگر...

 

بنابر پیگیری‌های خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» بعد از مطالبه‌ی این افراد، 4 نفر از اساتید خاص به دفتر ریاست مراجعه کرده و به نمایندگی از تجمع‌کنندگان چانه‌زنی با ریاست دانشگاه را به عهده می‌گیرند.

 

«صالحی» که ریاست دانشگاه در دوران اصلاحات را بعهده داشته است و انتشار نشریات مستهجن در زمان ریاستش روی داد یکی از همین افراد بود.

 

همچنین حمله به بسیج دانشجویی از سوی افراد رادیکال دانشگاه در سال 83 و حجم بالای تزریق ابتذال در دوران مدیریت وی که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس هفتم از دانشگاه علم و صنعت به آن اشاره شده است از دیگر سوابق دوران مدیریت صالحی بر دانشگاه است.

 

"تصاویر تخریب بسیج دانشجویی توسط طرفداران صالحی در دوره مدیریت وی در سال 83"

 

 

بنابر پیگیری‌های انجام شده «افشار»  یکی دیگر از 4 نماینده تجمع کنندگان است. وی عضو هیئت علمی دانشکده عمران است که تنظیم و توزیع اعلامیه هایی حاوی فحاشی و هتاکی به نظام و مقدسات را در کارنامه خود دارد و پرونده شکایت بسیج اساتید دانشگاه نیز از «افشار» همچنان مفتوح است اما با کارشکنی مدیریت دانشگاه، این شکایت مورد بررسی قرار نمی گیرد.


 
یکی دیگر از اساتید که به نمایندگی از تجمع کنندگان در جلسه با رییس دانشگاه شرکت می‌کند «بهشتی» (استاد اخراجی و عضو هیئت علمی دانشکده برق) است که در دولت جدید به دانشگاه برگشته. وی در سال 80 که در سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده شخصا با کلنگ به دفتر بسیج دانشجویی حمله کرده و با مقاومت دانشجویان روبرو می‌شود و پس از آن تمام دانشجویان بسیجی را از دانشگاه اخراج می‌کند.

 

جلسه این اساتید با رییس دانشگاه، در حالی برگزار گردید که تجمع کنندگان در مقابل ساختمان ریاست، خواستار تحقق خواسته خود بودند که سرانجام  «برخورداری» قول اعطای مجوز برای تشکل «آرمان» را به آنها می‌دهد و در جلسه هیئت نظارت بر تشکل‌های روز سه شنبه 5 خرداد نیز این مجوز رسما اعطا می‌گردد.


پس از این اتفاقات بود که حامیان فتنه با سازماندهی «افشار» تصمیم به پخش گسترده عکسهای سران فتنه می‌نمایند، نکته جالب اینجا است که پس از نصب گسترده عکس سران فتنه با دانشجویانی که قصد کندن عکس ها را داشتند برخورد می شود.

 

"نصب عکس سران فتنه در دانشگاه"

 

 

بزرگداشت کیانوش آسا!

 

در آخرین اقدام این جریان در دانشگاه علم و صنعت، روز چهارشنبه 6 خرداد فتنه گران تصمیم به برگزاری مراسمی به بهانه بزرگداشت یکی از کشته شده‌های! فتنه ۸۸ به نام کیانوش آسا می‌گیرند.

 

مراسم و تجمعی که با حضور اساتید حامی فتنه برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ابتدا در تمام دانشگاه عکس‌های کیانوش آسا نصب شده و دانشجویانی که اقدام به کندن عکسها می‌کردند مورد ضرب و شتم دانشجویان افراطی دانشگاه قرار می‌گرفتند. سپس در بوستان شهید یزدانپرست با حضور «افشار»، «فرداد» (استاد بازنشسته)، «صالحی»، «امامی» و «ذهبیون» از اساتید حامی فتنه تجمعی غیر قانونی برگزار شد.

 

 

 

 

شاید بتوان گفت همه این اتفاقات نشان دهنده خیز جریان برانداز برای سربازگیری از سطح دانشگاه برای ایجاد ارتشی میلیشایی است که در مواقع لزوم نقش پیاده نظام میدانی این جریان را بازی کرده و حوادثی مشابه آن چه در تیرماه 78 رقم خورد را تکرار کند.

 

باید چشم به روزهای آینده دوخت و دید که مسئولان کشور چه برنامه ای برای به شکست کشاندن سناریوی جدید «احزاب آشوب زیست» دارند.


منبع : خبرگزاری دانشجو

  • سید حبیب رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی