اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: وَ اَفْضَلُ الْعِبادَةِ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: برترین عبادت انتظار فرج است.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا ما را موثر در ظهور امام زمان عج قرار بده
(آمین یا رب العالمین)


از بهر دیدن تو گیرد دلم بهانه

بر هر دری زنم تا یابم ز تو نشانه

در جستجویت ای گل آواره گشته ام من

گو در کدام گلستان کردی تو آشیانه

ای آشنای دردم بنگر تو روی زردم

منما ز خویش تردم ای در کرم یگانه

بنگر که از فراقت،از درد اشتیاقت

دیگر نمانده طاقت ای منجی زمانه

ای مژده رهایی مردم من از جدایی

کی چهره می نمایی زان ملک بی نشانه

۱۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیه ولایت

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ



«اِنّما وَلیّکم الله و رسوله والّذین آمنوا الّذین یقیمون الصّلوة و یؤتون الزّکاة و هم راکعون» «ولیّ شما تنها خدا و رسول او و کسانی که ایمان آورده‌اند؛ همان کسانی که نماز را بر پا می‌دارند و در حال رکوع نماز زکات می‌پردازند، می‎باشند.» (سوره مائده، آیه 55)

بسم الله الرحمن الرحیم

بر طبق بینش اسلامی و بر پایه حکم عقلانی، آدمی مأمور به تبعیت و اطاعت همه جانبه از خالق خویش و پروردگار جهان است؛ چرا که انسان از ساعات و یا حتی دقایق بعدی عمر خویش آگاه نیست و در جزئی‌ترین امور، نیازمند خداوند است؛ اما در مقابل، خداوندی که او را خلق نموده، حتی بر کوچکترین اسرار وجودی مخلوق خود واقف است و مقصد و منتهای حرکت او را نیز می‌‌داند. لذاست که عقل بشر، او را به درگاه او رهنمون می‌‌سازد؛ چرا که علاوه بر این مطالب، او بی‌نیاز مطلق و غنی در تمام امور است و به مخلوقات خود کمترین نیازی ندارد، لذا جز خیر آدمی را نمی‌‌خواهد. اما این اطاعت در دیدگاه اسلام و قرآن کریم، تنها به خداوند منحصر نمی‌‌شود. بلکه به امر الهی و فرمان خداوند، یک مسلمان باید از وجود مقدس رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)و امامان معصوم (علیهم السلام)نیز پیروی و تبعیت نماید.

  • سید حبیب رضایی

عصر ظهور

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ



او مظهر عدلی است که همگان منتظر اویند، در زمان او عدل چون نور خورشید به درون خانه افراد نفوذ می‌کند و عدالت او شمول داشته و افراد بدکار و نیکوکار را فرا می‌گیرد

 آنگونه که از متون اسلامی استفاده می‌گردد، در عصر ظهور برکات و نعم فراوانی بر اهل زمین آشکار می‌گردد. این برکات و نعم را در حالت کلی می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:

الف) برکات مادی                        ب) برکات معنوی

که در زیر، با رعایت اختصار به عده‌ای از آنان اشاره می‌گردد:

1- برقراری عدالت:

او مظهر عدلی است که همگان منتظر اویند، در زمان او عدل چون نور خورشید به درون خانه افراد نفوذ می‌کند و عدالت او شمول داشته و افراد بدکار و نیکوکار را فرا می‌گیرد؛ همچنین با ظهور او کتابهای آسمانی انبیای گذشته، بدون هیچ انحرافی عرضه می‌گردد و او بین اهل تورات با تورات و بین اهل انجیل با انجیل و با اهل قرآن با قرآن قضاوت می‌کند. درآن دوران حق هر کس به او بازگردانده می‌شود.

2- ایجاد امنیت:

در زمان حکومتش امنیت درسرتاسر زمین تامین می‌شود؛ اشرار هلاک خواهند شد؛ فتنه‌گرها و غارتگرها نابود می‌شوند و در راهها امنیت کامل برقرار می‌گردد.

3- رغبت و رو آوردن مردم و اهل ادیان به دین و دیانت:

براساس شیوه مناسب دعوت آن حضرت، مردم با میل و رغبت به دین و عبادت خداوندی روی می‌آورند و رانده‌شدگان از دین به سوی آشیانه‌های آرام‌بخش خویش بازمی‌گردند و در حکومت او بدعتها و بی‌دینی‌ها و ستمگری‌ها ریشه‌کن می‌گردد.

4- پیشرفت محاسن اخلاقی و قوه‌های عقلانی:

با عنایت امام زمان(علیه السلام)عقول افراد ترقی نموده و اخلاق آنها کامل می‌شود؛ قلوب مردم آکنده از غنا و بی‌نیازی می‌شود؛ ریا از میان مردم رفته و امانتداری رایج می‌گردد و ریشه های دروغ و تهمت قطع می‌گردد. همچنین هیچ کس بر دیگری برتری نمی‌ورزد.

5- پیشرفت علم و دانش:

علاوه بر دو قسمت علم که قبل از ظهور توسط پیامبران آورده شده است، بیست و پنج حرف (قسمت) دیگر علم توسط آن حضرت آشکار می‌گردد. آن حضرت علم و دانش را همانند عدالت در سرتاسر زمین منتشر می‌سازد و با عنایت آن حضرت علم در قلوب مؤمنین قرار می‌گیرد.

6- همراهی طبیعت با مؤمنان:

بدلیل همراهی اهل ایمان با موعود، برکات آسمانی و زمینی بر مردم سرازیر می‌شود و زمین برکات خود را خارج می‌سازد. آسمان باران خود را می‌بارد؛ درختان، میوه خود را به ثمر می‌نشانند و زمین گیاهان خود را می‌رویاند.

7- رفاه اقتصادی عموم جامعه:

در دوران طلایی ظهور، مردم با حاکمی بسیار بخشنده مواجه می‌باشند. حضرتش آن چنان اموالش را می‌بخشد که کسی قبل از او نبخشیده باشد. بدلیل امنیت اقتصادی حاکم بر جهان، مردم به زراندوزی و انباشته کردن اموال نیازی نخواهند داشت.

8- رفاه اجتماعی:

در آن زمان، نهرها پر آب شده و به اطراف زمین کشیده می‌شوند و همه کس در همه جا از نعمت آب برخوردار است. در آن زمان دامها بر روی زمین فراوان می‌شوند و مردم از فواید آنها برخوردار می‌گردند و خیر و برکت به دست مهدی (علیه السلام)زیاد می‌گردد به طوری که زمین به دست آن حضرت با صفا و باطراوت می‌گردد.

9- تداوم حکومت صالحین بر کره زمین تا روز قیامت:

حکومت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)آغاز حکومت آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)است بر روی زمین و همان حکومت صالحین است که قرآن به آن وعده داده است ونیز وعده آن در تورات و زبور و سایر کتب آسمانی ذکر شده است. برای حکومت صالحین مدت زمان مشخصی تعیین نگردیده و آن حکومت تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.

10- پیروزی نهایی:

آنچه برای حضرت مهدی (علیه السلام)تقدیر شده است، پیروزی نهایی و همیشگی است نه چیز دیگر؛ بنابر این ایشان همچون پدرانشان در میان مردم می‌باشد.



منبع : MASAF.IR

  • سید حبیب رضایی

مهدی (علیه السلام)در اهل سنت

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ




در این بخش سعی بر بیان احوالات مهدی (علیه السلام)موعود از مدخل اعتقادات اهل سنت است، پس به احادیثی اشاره می‌شود که از کتب معتبر و روایی اهل سنت استخراج شده است


بسم اللها لرحمن الرحیم

مهدی (علیه السلام)بارها و به اشکال مختلف در احادیث نبوی آمده است، منظور از احادیث نبوی، احادیثی است که از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نقل گردیده است.

ولیکن چون در این بخش سعی بر بیان احوالات مهدی (علیه السلام)موعود از مدخل اعتقادات اهل سنت است، پس به احادیثی اشاره می‌شود که از کتب معتبر و روایی اهل سنت استخراج شده است:

  • سید حبیب رضایی




جناب آقای هاشمی بهرمانی، روز ۲۶خرداد۱۳۹۴ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمد، ۱۷۵ غواص شجاع ایران که توسط آواکس‌های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودند، در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشان، مشغول مذاکره با «مک فارلین» آمریکایی بود؛ آن مدعی کیست؟


جامعه اسلامی دانشجویان علیه مواضع هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

«قهرمان تحریف گری» درون نظام اسلامی کیست؟


جناب آقای هاشمی بهرمانی، روز ۲۶خرداد۱۳۹۴ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمد، ۱۷۵ غواص شجاع ایران که توسط آواکس های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودند، در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشان، مشغول مذاکره با "مک فارلین" آمریکایی بود؛ آن مدعی کیست؟

  • سید حبیب رضایی




به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس یکی از سندهای منتشر شده توسط ویکی‌لیکس درباره عربستان نشان می‌دهد که سفارت این کشور در لندن هزینه تحصیل پسر عطا الله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت اصلاحات را تامین کرده‌اند.

این سند که تاریخ آن برای 10 اکتبر سال 2011 است اشاره می کند که به درخواست عطاالله مهاجرانی این بورس تحصیلی در مقطع دکترا برای پسرش توسط سفارت عربستان تامین شده است.

این سند اشاره دارد که سفارت عربستان در لندن هزینه بیش از 12 هزار پوندی برای هرسال تحصیلی(4 سال_از 2011 تا2015) و هزینه‌ای بالغ بر 4256 پوند برای هزینه‌های زندگی آقازاده اصلاحات را تامین می‌کند.

سایت افشاگر ویکی‌لیکس عصر امروز اعلام کرد حدود 500 هزار قطعه سند جدید از وزارت خارجه عربستان سعودی منتشر کرده است.

بنا به اعلام ویکی‌لیکس این اسناد پیامهای محرمانه‌ای را شامل می‌شوند که از سفارتخانه‌های عربستان سعودی در سرتاسر دنیا مخابره شده است. 

جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسناد عربستان سعودی پرده از یک دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش‌بینی برمی‌دارند که علاوه بر گرامی داشتن صدمین اعدام با گردن زدن در سال جاری، به تهدیدی علیه همسایگانش تبدیل شده است.»


منبع : خبرگزاری فارس

  • سید حبیب رضایی

حسین شریعتمداری : چه وقت آمدن بود؟!

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ




مگر آمریکا قاتل اصلی شهدای مظلوم ما نبوده است؟ بنابراین چرا از شعار مردم علیه قاتل شهدا برافروخته‌اید و رگ‌های گردنتان به نشانه عصبانیت بیرون زده است؟ آیا انتظار داشتید مردم در مراسم تشییع شهدایشان شعار «درود بر آمریکا»! و «زنده باد کدخدا»! سر بدهند؟!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس «حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز «کیهان» نوشت:
1- چند سال قبل در گرماگرم یک مناظره وقتی سخن از درس‌آموز بودن قیام عاشورا به میان آمد و بر ضرورت الگو گرفتن از مقاومت سالارشهیدان تاکید شد، طرف مقابل به اعتراض گفت: چرا از ماجرای عاشورا که به سوگواری برای شهدای کربلا اختصاص دارد استفاده ابزاری می‌شود؟ و چرا عاشورای حسینی(ع) را سیاسی می‌کنید؟! به ایشان گفته شد، مگر حضرت اباعبدالله علیه‌السلام و یارانش در تصادف اتومبیل و یا سانحه سیل و زلزله کشته شده‌اند؟! سیاست به مفهوم واقعی آن، اداره امور جامعه است و از این روی نمی‌تواند بیرون از دایره وظایف و تکالیف یک مسلمان باشد. مخصوصا، حضرت امام حسین(ع) که امام مسلمین بوده‌اند. بنی‌امیه برای پیشگیری از حاکمیت سیدالشهدا(ع) که عدالت‌پرور و در تضاد با حاکمیت ظالمانه و اشرافی آنان بود، آن حضرت را به شهادت رساندند. بنابراین اگر در عزای آن بزرگوار بر ضرورت مبارزه با سلطه‌گران تأکید نشود و از نیاز به حاکمیت اسلام که خواسته آن حضرت بود، سخنی به میان نیاید، مراسم و مجالس سوگواری و عزاداری آن امام مظلوم و شهید، آنگونه که باید، برپا نشده است.

  • سید حبیب رضایی




حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به موضوع الزامات پیشتازی امت و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برای اینکه امتی در همه عرصه‌ها به‌عنوان قهرمان و پیشتاز بدرخشد الزاماتی باید مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از امت‌ها توانسته‌اند در مراحلی به درخشش برسند و قله‌های رفیعی را طی کنند، اما مشاهده کرده‌ایم که همین امت در ادامه دچار مشکل شده و توقف کرده‌اند. حال ما باید ببینیم امت و ملتی که می‌خواهد در همه عرصه‌ها پیشتاز شود باید چه الزاماتی را باید مدنظر قرار دهد.

  • سید حبیب رضایی

یارانه کالایی رمضان با لغو نمایشگاه ضیافت حذف شد

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ




نمایشگاه طرح ضیافت به عنوان مکانی که عموما قشر ضعیف جامعه را به خود جلب می‌کرد و برای حمایت از قشر ضعیف جامعه در قالب ارائه کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان با حمایت یارانه ای دولت برپا می‌شد، در سال جاری با استدلال اینکه تولید انواع کالا در کشور مناسب بوده و رفت و آمد مردم به این اماکن به دلیل بعد مسافت دشوار است حذف شد.

نمایشگاه ضیافت در سال های گذشته به حدی مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌گرفت که برخی از مردم علاوه بر خرید موارد نیاز خود در ماه مبارک رمضان، به دلیل قیمت‌ مناسب اجناس در این نمایشگاه، مایحتاج چندین ماه خود را نیز ذخیره می‌کردند.

این امر علاوه به اینکه به اقتصاد خانوار آسیب پذیر کمک می‌کرد باعث رونق کسب و کار اصناف و تولیدکنندها می‌شد . درشرایط رکودی اخیر نیز تولید‌کنندگان و اصناف در واکنش به حذف عرضه مستقیم کالا، در حرکتی هماهنگ وعده برگزاری طرح ضیافت را در واحد‌های خود از قبیل خرده فروشی‌ها و بنکداری‌ها با عرضه انواع مواد غذایی مورد نیاز مردم با تخفیف 5 تا 15 درصدی دادند و اعلام کردند که به دلیل شرایط رکود حاکم بر بازار حاضرند که این طرح را در ماه‌های آینده نیز ادامه دهند.

با این حال عدم اجرای طرح ضیافت یا تعلل در طرح های مشابه آن نارضایتی هایی را باعث شده است به طوری که خسروتاج  قائم مقام وزیر صنعت در واکنش به این امر گفت : " چندین بار گفته ام تنظیم بازار محصولات کشاورزی پس از قانون انتزاع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و تنظیم کالاهای صنعتی و معدنی بر عهده وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

این موضوع واکنش وزیر جهاد کشاورزی را به همراه داشت به طوری که در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح ضیافت، گفت : "جلسات ستاد تنظیم بازار برگزار شده و مقرر شد علاوه بر سهمیه عادی، تامین کالاهای برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن و شکر به دسته‌های ذی ربط ابلاغ شود اما گزارشی از مشکل تنظیم بازار نداشتیم".

بنابراین گزارش تنظیم بازار کالاهای مورد نیاز مردم ماه رمضان در حالی با استدلال فراوانی کالا توجیه می‌شود که عدم توجه به این امر زمینه سوء استفاده برخی ازعرضه‌کنندگان را در این ماه فراهم کرده و به قشر ضعیفی که به خرید ارزان کالا در این ایام دلخوش کرده بودند، فشار مضاعف وارد می‌کند.



منبع : خبرگزاری تسنیم

  • سید حبیب رضایی




در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم‌افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام‌تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القا می‌کرد که گویا بر آن شده تا نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید. اما آیا تلگرام، اپلیکیشن پیام رسانی که در میان کشورهای جهان، ایرانیان بیشترین استفاده را از آن دارند، به راستی امن است؟!

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی‌الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می‌شوند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری سعودی‌ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ  هولوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

  • سید حبیب رضایی

گریه شهید حزب الله در لحظه وداع با خانواده+تصاویر

سید حبیب رضایی | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ




انتشار تصاویر از پیکر مطهر یکی از شهدای حزب الله که در هنگام وداع خانواده اش اشک ریخت، در فضای رسانه های لبنان و منطقه طوفان به پا کرده است. این تصاویر مربوط است به پیکر "شهید عادل عبدالله حماده" از فرماندهان میدانی یگان کماندویی حزب الله موسوم به "قوات الرضوان" که در نبردهای منطقه القلمون به کاروان شهدای کربلاء یوسته است.

  • سید حبیب رضایی

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در بابل با موضوع جاهلیت مدرن

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ




دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 1394/3/18


جهت دانلود فایل صوتی به دو کیفیت روی لینک های زیر کلیک کنید


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-بابل- 1394/03/18-89دقیقه-15.3مگابایت


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-بابل- 1394/03/18-89دقیقه-51.2 مگابایت



منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور مراسم دعای ندبه در مهدیه کرج

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ




دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 1394/03/22 مهدیه کرج


جهت دانلود فایل صوتی به دو کیفیت روی لینک های زیر کلیک کنید


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-مهدیه کرج- 1394/03/22-95دقیقه-16مگابایت


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-مهدیه کرج- 1394/03/22-95دقیقه-54مگابایت



منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی

دانلود تصویری سخنرانی استاد رائفی پور کشاورزی و خود کفایی

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ




دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 1394/02/01 دانشگاه کشاورزی دانشگاه تهران


جهت دانلود فایل صوتی به دو کیفیت روی لینک های زیر کلیک کنید


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-دانشگاه تهران- 1394/02/01-138 دقیقه- 23مگابایت


دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-دانشگاه تهران- 1394/02/01-138 دقیقه-79مگابایت



منبع : masaf.ir

  • سید حبیب رضایی

احیای نیمه شعبان 94- مصاف/فیلم

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ
  • سید حبیب رضایی
  • سید حبیب رضایی
  • سید حبیب رضایی

فیلم افشاگری در برنامه فاکس نیوز

سید حبیب رضایی | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ
  • سید حبیب رضایی

فیلم طنز/ قسمت سی و سوم مجموعه «دکتر سلام»

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ




جهت دانلود دکتر سلام قسمت 33 به دو کیفیت روی لینک زیر کلیک کنید


کیفیت خوب


کیفیت متوسط


منبع : خبرگزاری دانشجو

  • سید حبیب رضایی

توهین شرم‌ آور روزنامه آرمان به شهدای غواص+ عکس

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ




ادامه جوسازی‌های اصلاح طلبان در مورد تشییع شهدا

روزنامه اصلاح طلب «آرمان» که در انتشار کارتون ها و کاریکاتورهای توهین آمیز ید طولایی دارد در اقدامی غیرقابل تصور طرح گرافیکی موهنی را تحت عنوان شهدای غواص در شماره روز چهارشنبه خود چاپ کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز واقع شده و ایشان از آن به عنوان یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب یاد کردند؛ طبق معمول عده ای سودجو که این پشتیبانی ملت از نظام و انقلاب به مذاق شان خوش نیامده است برچسب زنی به حضور حماسی ملت را آغاز کرده و عده ای نیز سعی داشتند کینه آشوبگری هایشان در فتنه 88 را بار دیگر با هوچی گری رسانه ای و متهم کردن بصیرت ملت به سوء استفاده سیاسی از شهدا، به رخ بکشند.

  • سید حبیب رضایی

فیلم طنز/ قسمت سی و دوم مجموعه «دکتر سلام»

سید حبیب رضایی | پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ




جهت دانلود دکتر سلام قسمت 32 به دو کیفیت روی لینک زیر کلیک کنید


کیفیت خوب


کیفیت متوسط


منبع : خبرگزاری دانشجو

  • سید حبیب رضایی